search
menu

هتل Rast Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rast Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل راست استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل راست استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:

درباره هتل Rast Hotel Istanbul


هتل راست استانبول لاکچری ترین بوتیک هتل ۳ ستاره شهر است که در چند صد قدمی ۲ مسجد دیدنی و معروف استانبول واقع شده است. این هتل با قرار گرفتن در بافت قدیمی شهر تنها ۶۵۰ متر با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد و از تراس رستوران و بالکن های اتاق هایش مناظر خیره کننده ای از نورپردازی های شبانه جاذبه ها و بسفر استانبول پیداست. تقریبا همه کسانی که بلیط هواپیما استانبول خریده اند، گذرشان به منطقه سلطان احمد و فاتح آن می افتد، حتی اگر برای دیدن جاذبه های تاریخی استانبول نباشد. شکم گردی و خرید هر گردشگری را به سمت این منطقه می کشاند و اقامت در چنین منطقه ای یعنی با یک تیر چند نشان زدن.

امکانات و خدمات عمومی هتل راست استانبول


از همان لحظه ورود به هتل راست استانبول با مهمان نوازی معروف ترک ها روبرو می شوید و با چند روز اقامت در این هتل به علل محبوبیتش پی می برید. این هتل که در انتخاب و آموزش کارکنانش سختگیرانه عمل کرده، از آن ها پرسنلی حرفه ای ساخته که در تمام ساعات روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به مهمانان هتل هستند. هتل راست استانبول بیش از یک دهه است که در این عرصه فعالیت می کند و بیش تر از همه به خاطر رفتار پرسنل، موقعیت مکانی فوق العاده و فضای لاکچری اتاق هایش مورد پسند خریداران بلیط هواپیما استانبول بوده است. به اعتقاد مدیریت هتل Rast Hotel Istanbul از نظر آن ها لاکچری یعنی مهمانانش حس امپراتور و سلطان را در هتل داشته باشند و در حد ممکن از تعطیلات خود لذت ببرند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


مهمانانی که برای ماه عسل خود هتل Rast Hotel Istanbul را انتخاب می کنند، می توانند درخواست های خود را به اطلاع آن ها برسانند تا طبق میل آن ها اتاق هایی برایشان آماده شود. این هتل ۶ طبقه در مجموع دارای ۲۹ واحد اقامتی است که در قالب اتاق های سینگل، دبل، تریپل، اتاق های خانواده و سوییت روم ارائه می شوند. همه اتاق های هتل دارای بالکن هستند و سوئیت هایش تراس های بزرگی دارند. از روی خوش خواب های نرم و گرم این اتاق ها می توان نظاره گر زیبایی های استانبول بود. اتاق های هتل راست با رنگ های گرم دکور شده اند و مبلمان لوکسی دارند و برخی از آن ها پنجره هایشان به روی مسجد ایاصوفیه و سلطان احمد باز می شوند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


این هتل امکانات تفریحی چندانی ندارد ولی گاهی گالری های هنری موقت برگزار می کند. البته خدمات متنوعی دارد و برای راحتی مهمانان و گشت و گذار بهتر آن ها خدماتی از قبیل تور، تهیه بلیط جاذبه ها، کرایه خودرو و سرویس شاتل ارائه می کند و اطلاعاتی درباره جاذبه های استانبول در اختیار مهمانان قرار می دهد. در این هتل بعد از دوندگی های بین بازارها و جاذبه ها می توانید از صندلی ماساژ برای رفع خستگی خود استفاده کنید. هتل Rast Hotel Istanbul با داشتن اتاق های جلسه و سالن های کنفرانس حتی برای کسانی که به خاطر اهداف کاری به این سفر آمده اند، مناسب است.

رستوران هتل


کافه رستوران راست که با میز و صندلی های اصل ترک چیده شده یکی از آن رستوران هایی است که لذت صرف غذا را دو چندان می کند. چون چشم اندازهای معرکه ای از جاذبه های دیدنی استانبول از تراس این رستوران پیداست. تراسی که می توان تمام وعده ها حتی صبحانه های سلف سرویس را آنجا میل کرد. طعم خوش غذاهای این رستوران دلیل دیگری برای محبوبیت آن هستند. کباب های خوشمزه، غذاهای محلی ترک ها و غذاهای اصیل عثمانی در این رستوران طبخ و سرو می شوند و این رستوران به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و قهوه های لذیذی سرو می کند. البته برای تنوع در چند قدمی هتل رستوران های زیادی وجود دارند.

فاصله هتل راست استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله ت برج گالاتا: ۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است