search
menu

هتل Ramparts Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramparts Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل رامپارتز استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامپارتز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramparts Hotel Istanbul


هتل میان رده رامپارتز واقع در منطقه فاتح، در کنار کلیسای تاریخی ارامنه، دارای معماری سنتی است. این هتل در منطقه خرید شهر استانبول قرار دارد و بهترین مکان را برای استراحت میهمانان فراهم می‌کند. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس و قطار در فاصله ۳۵۰ متری قرار دارند و دسترسی آسان به بسیاری از مکان‌های دیگر استانبول را فراهم می‌کنند. میهمانان همچنین می‌توانند از مسجد آبی و موزه توپکاپی که در ۲ کیلومتری هتل قرار دارند، بازدید کنند. همچنین بناهای دیدنی و تاریخی دیگری در منطقه اطراف وجود دارد. سایر ساختمان‌های تاریخی مانند ایاصوفیه در ۱.۵ کیلومتری هتل واقع شده است. آب انبار باسیلیکا، برج دختر و برج گالاتا از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند که مورد استقبال گردشگران و میهمانان بسیاری قرار گرفته‌اند. هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از آثار هنری رومی- بیزانسی، کاخ‌ها و مساجد شگفت انگیز امپراتوری عثمانی دیدن کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که ۳۱.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام به رزرو هتل کرده و اقامت بی‌نظیری را در هتل Ramparts Hotel Istanbul تجربه کنید.

امکانات کلی هتل رامپارتز استانبول


مجموعه‌ای از امکانات درجه یک مانند وای فای رایگان در لابی و همه اتاق‌ها، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات بلیط و انبار چمدان در هتل رامپارتز قابل استفاده هستند. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند با پرداخت هزینه از امکانات پارکینگ هتل استفاده کنند. دسترسی به طبقات بالاتر فقط از طریق پله‌ها امکان‌پذیر است به همین دلیل این هتل برای افرادی که دارای ناتوانی‌های جسمانی هستند گزینه مناسبی نخواهد بود. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در این هتل ارائه می‌شود. قبل از رزرو توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید.
به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به گشت و گذار بپردازید. هتل Ramparts Hotel Istanbul مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. ورود به هتل از ساعت ۱۳:۳۰ و تخلیه اتاق ۰۰:۳۰ نیمه شب تا ۱۱ صبح صورت می‌گیرد. هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود. پرسنل کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، رومانیایی، روسی و ترکی مسلط بوده و میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Ramparts Hotel Istanbul عبارتند از:
• اتاق توئین
• اتاق دبل
• اتاق سه تخته
• اتاق‌های خانوادگی
هتل رامپارتز استانبول اتاق‌های زیبا با تهویه مطبوع، فضای نشیمن و مبلمان مدرن ارائه می‌دهد. تلویزیون ال سی دی، محصولات تمیزکننده، قفسه لباس، قهوه فوری رایگان، چای رایگان، چای ساز و مینی بار تنها برخی از امکاناتی هستند که در اتاق‌ها یافت می‌شوند. اتاق‌ها همچنین دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند. در هر اتاق برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی فرنگی در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند روز خود را با یک صبحانه غنی در رستوران هتل رامپارتز آغاز کنند. در منطقه سلطان احمد که تنها ۱.۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد، غذاخوری‌ها و رستوران‌های محلی زیادی با غذاهای بین المللی وجود دارد.

فاصله هتل رامپارتز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد لاللی: ۷۰۰ متر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است