search
menu

هتل Ramada Encore Istanbul Kartal

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Encore Istanbul Kartal
امکانات عمومی هتل رامادا انکور استانبول کارتال
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا انکور استانبول کارتال تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada Encore Istanbul Kartal


هتل رامادا انکور استانبول کارتال از هتل های چهار ستاره در شهر زیبای استانبول است و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان می شود. این هتل دیدنی در منطقه مشهور کارتال استانبول واقع شده است و تا ایستگاه مترو حدودا ۸۰۰ متر فاصله دارد که از طریق مترو دسترسی آسانی به تمامی نقاط شهر خواهید داشت. در میان فرودگاه های شهر استانبول نزدیک ترین فرودگاه صبیحه گوکچن است که باید حدودا ۱۱ کیلومتر مسافت طی شود، برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره مند شوید. امکانات مورد توجه گردشگران این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و روم سرویس.

امکانات عمومی هتل رامادا انکور استانبول کارتال


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در هتل رامادا انکور استانبول کارتال به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از گردشگران هستند. از امکانات ارائه شده در این هتل می توان به میز تور و بلیط اشاره کرد که بدین وسیله از جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر با تور گردشگری بازدید خواهید کرد. ممکن است برخی از مسافران با ماشین شخصی سفر کنند، در این صورت پارکینگ اختصاصی و رایگان در اختیارشان قرار داده می شود. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در صرافی موجود در این هتل می توانید تبدیل ارز کرده و از پول رایج کشور ترکیه استفاده کنید. اگر سفرتان کاری باشد، با اقامت در این هتل می توانید جلسات و کنفرانس های کاری تان را در مرکز بیزینس برگزار کنید، البته این کار شامل هزینه جداگانه است.
خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو و واکس کفش ها نیز در لابی هتل Ramada Encore Istanbul Kartal انجام می گیرند و برای استفاده از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی مناسبی بهره مند خواهند شد و اقامتی راحت و با آرامش را تجربه خواهند کرد. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامت برای میهمانان تلاش می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات رفاهی و تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به سالن بدنسازی اشاره کرد که دارای مجهزترین دستگاه هاست و دوستداران ورزش و تناسب اندام می توانند از این باشگاه در طول روز بهره مند شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق کوئين بیزینس، اتاق کوئین، سوئیت کوئین، اتاق توئين. هریک از اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند و همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند تا دمای متعادل و تمیزی در اتاق ها حاکم باشد. از امکانات رایج در اتاق های هتل می توان به مینی بار، کتری برقی، میزکار، گاوصندوق، مینی بار اشاره کرد، همچنین کف اتاق ها پارکت و فرش شده و تختخواب های استاندارد همراه با ملحفه و بالش های تمیز قرار داده شده است. اتاق های هتل رامادا انکور استانبول کارتال ضد حساسیت بوده و سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارند. علاوه بر اینها، در همه اتاق ها می توانید از حمام اختصاصی استفاده کنید که این حمام ها شامل دوش، توالت فرنگی، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. از اتاق های هتل Ramada Encore Istanbul Kartal چشم انداز زیبایی رو به شهر وجود دارد. توجه داشته باشید که برخی از اتاق ها استعمال دخانیات ممنوع بوده ولی در برخی دیگر آزاد است که بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید.

رستوران هتل


رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی را در هر سه وعده به صورت منویی و سلف سرویس سرو می کند.

فاصله هتل رامادا انکور استانبول کارتال تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مال تپه پارک: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیل تاون: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳۰.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳۰.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۳۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است