search
menu

هتل Ramada by Wyndham Istanbul Old City

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada by Wyndham Istanbul Old City
امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada by Wyndham Istanbul Old City


هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول، از هتل های بسیار زیبای منطقه فاتح در شهر استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی متنوع و مناسب سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول در شهر قدیم قرار داشته و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول، مراکز خرید استانبول، موزه های استانبول و ... دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانانی که دوست دارند در سفر به استانبول از همه جاذبه های شهر بازدید کنند و در عین حال، اقامت دلنشین تجربه نمایند، هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول انتخاب بسیار مناسبی برایشان است. کارکنان هتل (Ramada by Wyndham Istanbul Old City) مجرب، کارآزموده و خوش برخورد هستند و برای رضایت و خشنودی مهمانان نهایت تلاششان را می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول


در هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول امکانات رفاهی و خدماتی متنوع و متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما، سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. هزینه پارکینگ روزانه ۱۰ یورو است. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، تاکسی سرویس و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آن ها است. مهمانان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز در صورت داشتن هر گونه سوال، نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل لاندری، خشکشویی، لباسشویی، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، روم سرویس، کانسرج، تبدیل ارز، خدمات برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با حوصله و مهربانی مهمانان را راهنمایی می کنند. کارکنان هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی به خوبی عمل می کنند. مهمانانی که قصد دارند در سفر به استانبول حیوان خانگی شان را همراهشان ببرند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول دارای ۱۰۸ واحد اقامتی با امکانات گوناگون و متنوع، مناسب هر سلیقه و نیاز است. مهمانانی کافی است تا اتاق مدنظرشان را انتخاب و رزرو نمایند و از اقامت راحت و دلچسب لذت ببرند. دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک، مدرن و دلباز است و ترکیب رنگی به کار گرفته شده در آن دارای هماهنگی خاص است و حس دلنشین و آرامش بخش به فضا القا می کند. استعمال دخانیات در تمام اتاق ها اکیدا ممنوع است و مهمانان برای این منظور بهتر است از اتاق مخصوص سیگار در لابی استفاده کنند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در همه اتاق های هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد در نظر گرفته شده اند. اتاق ها دارای امکانات رفاهی شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، میز تحریر، بطری آب، کمد لباس، تلفن، مینی بار، ماهواره و کابل، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند ساعاتی را که در هتل سپری می کنند، از امکانات تفریحی و سرگرمی فراهم شده توسط هتل استفاده کرده و لذت ببرند. خدمات اسپا، ماساژ، اتاق بخار و وان داغ برای رفع خستگی و ریلکسیشن فوق العاده هستند. مهمانانی هم که حتی در سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند به سالن بدنسازی هتل مراجعه کرده و تمرینات روزانه شان را به مرتب انجام دهند.

رستوران هتل


در هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول یک رستوران، یک کافی شاپ و یک بار نوشیدنی جات وجود دارد. در رستوران هتل وعده صبحانه با تنوع غذایی و نوشیدنی جات بالا به صورت بوفه ای برای مهمانان آماده و سرو می گردد. غذاهای تدارک دیده شده در صبحانه حلال هستند.

فاصله هتل رامادا ویندهام اولد سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید هیستوریا محله فاتح: ۳۰۰ متر
فاصله تا ایستگاه قطار آکسارای: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد فاتح: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۸٫۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۳٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است