search
menu

هتل PUHU OTEL Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل PUHU OTEL Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل پوهو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پوهو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل PUHU OTEL Istanbul


هتل پوهو استانبول از جمله هتل‌های اقتصادی است که از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهره برده‌‌است و گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانند دسترسی آسانی به مناطق دیدنی شهر زیبای استانبول داشته‌باشند. از جمله اماکن دیدنی استانبول که در فاصله کمی از این هتل قرار گرفته‌اند، می‌توان به ستون تاریخی کنستانتین، برج مایدن، مسجد سلطان احمد معروف به مسجد آبی و آب‌انبار باسیلیکا اشاره کرد که همگی در مسافتی کمتر از ۱۲ کیلومتری هتل پوهو اتل استانبول قرار گرفته‌اند. علاوه بر آن چندین ایستگاه‌ مترو برای مسیرهای متعدد در فاصله‌ای بسیار نزدیک از هتل قرار گرفته‌اند که بی‌شک این موضوع را می‌توان یکی از مزایای اصلی اقامت در هتل پوهو اتل استانبول تلقی کرد. اگر قصد دارید با خرید بلیط هواپیما به شهر دیدنی استانبول سفر کنید خوب است بدانید که نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل همان فرودگاه معروف بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است و فاصله آن تا هتل پوهو اتل بطور تقریبی ۲۶ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل پوهو استانبول


هتل پوهو اتل استانبول خدمات مختلفی به مهمانانش عرضه می‌کند. از جمله خدمات و امکانات رفاهی این هتل اینترنت رایگان وای‌فای در اتاق‌ها و همچنین تمامی فضای هتل، سیستم اطفاء حریق، دوربین مداربسته در فضاهای عمومی هتل، سیستم هشدار امنیتی، خدمات خانه‌داری بصورت روزانه، اتاق چمدان، ارسال فکس، تهیه فتوکپی، پذیرش ۲۴ ساعته است. گذشته از همه این امکانات، کارمندان پذیرش در هتل پوهو اتل استانبول همواره منتظرند تا با خوش‌رویی پاسخگوی مهمانان هتل باشند و به آنها در یافتن مکان‌های تفریحی استانبول کمک کنند. کارمندان این بخش از هتل پوهو اتل می‌توانند به سه زبان ترکی، انگلیسی و روسی با مهمانان گفتگو کنند. لازم به ذکر است که هتل پوهو اتل استانبول فاقد پارکینگ اختصاصی است، از این رو اگر قصد دارید با خودروی شخصی به این هتل بروید نگران نباشید می‌توانید در ماشین خود را با پرداخت هزینه در پارکینگ عمومی اطراف هتل پارک کنید. همچنین لازم است بدانید که به دلیل عدم وجود آسانسور و قرارگیری اتاق‌های هتل در طبقات مختلف، اقامت در هتل پوهو اتل استانبول برای آن دسته از افرادی که دارای معلولیت خاص جسمانی هستند توصیه نمی‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های مختلفی از جمله اتاق‌های استاندارد و همچنین دولوکس در هتل PUHU OTEL قرار دارند. توصیه می‌کنیم قبل از رزرو اتاق‌ در هتل پوهو اتل به چند نکته توجه کنید. به یاد داشته باشید که برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکن با منظره مشرف به باغ هستند و برخی دیگر دارای نمای ساده خیابان هستند. همچنین لازم است بدانید که استعمال سیگار در تمامی اتاق‌ها و همچنین فضاهای دیگر هتل مجاز نیست؛ اما در عوض می‌توانید حیوان خانگی دوست‌داشتنی خود را همراه خود به هتل پوهو اتل استانبول ببرید چرا که همراه داشتن حیوانات اهلی برای مهمانان مجاز است.
اتاق‌های هتل پوهو اتل استانبول دارای چیدمانی ساده و در عین حال امروزی هستند. کف تمامی اتاق‌های هتل از جنس پارکت‌های چوبی است. از آنجا که عایق صوتی در تمامی اتاق‌های پوهو اتل استانبول استفاده شده است، می‌توانید فارغ از سر و صداهای احتمالی از فضای بیرون یک خواب آرام را تجربه کنید. امکانات رفاهی موجود در اتاق‌های هتل پوهو اتل استانبول شامل: مینی‌بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه نمایش تخت، لوازم بهداشتی نظیر حوله و دستمال کاغذی، وان در حمام، دمپایی، جالباسی، تخت تاشو، مبلمان راحتی، میز مناسب نوشتن، یخچال، سشوار، وسایل گرمایشی، کتری برقی و سشوار است. گفتنی است تمامی اتاق‌ها در هتل پوهو اتل استانبول از سرویس بهداشتی اختصاصی درون اتاق برخوردارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


قرارگیری PUHO OTEL Istanbul در مجاورت تعداد زیادی از مراکز دیدنی و تاریخی معروف، جای هیچ گونه نگرانی برای مهمانان هتل از نظر دسترسی به امکان تفریح و سرگرمی‌ در شهر چشم‌نواز استانبول باقی نمی‌گذارد. برای گشت و گذار در بازار بزرگ استانبول و همچنین بازدید از کاخ زیبای دولماباغچه فقط لازم است مسافتی حدود ۱۲ کیلومتر را طی کنید. علاوه بر آن بازدید از مرکز خرید تپه ناوتیلوس استانبول که در فاصله‌ای کمتر از یک کیلومتر از هتل پوهو اتل استانبول قرار دارد، برای اغلب گردشگران فعالیت مفرحی به حساب می‌آید.

رستوران هتل


اگرچه هتل پوهو اتل استانبول فاقد رستوران است؛ اما با این حال در اطراف هتل رستوران‌های محلی و کافه‌تریاهای متعددی قرار دارند که فاصله آنها با این هتل کمتر از یک کیلومتر است و با پیاده‌روی کوتاهی می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد. معمولا کیفیت ‌پخت غذاها در این رستوران‌ها مناسب است، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی خود را به یک شکم‌گردی اساسی در شهر استانبول دعوت کنید و خاطره لذت‌بخشی از سفر خود بسازید.

فاصله هتل پوهو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ورزشگاه شکری سراج اوغلو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا تنگه بسفر: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است