search
menu

هتل Pera Sultan Suit Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pera Sultan Suit
امکانات کلی هتل پرا سلطان سوئیت
انواع اتاق‌ های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
فاصله هتل پرا سلطان سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pera Sultan Suit


هتل پرا سلطان سوئیت از هتل آپارتمان‌های معروف استانبول است که در منطقه بی‌اوغلو قرار دارد. بی‌اوغلو از مناطق قدیمی استانبول است و حال و هوایی تاریخی دارد. نزدیکی به جاذبه‌های میدان تقسیم و خیابان استقلال یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های Pera Sultan Suit است؛ به ‌طوری ‌که با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های استانبول بازدید کنید. با اقامت در هتل پرا سوئیت سلطان استانبول فقط ۱ کیلومتر با کاخ دلمه باغچه فاصله خواهید داشت. از دیگر جاهای دیدنی استانبول که در نزدیکی هتل قرار دارند، می‌توان به برج گالاتا و برج دختر اشاره کرد. شما هم با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به‌راحتی به این شهر جذاب سفر کرده و اوقات خوشی را سپری کنید.

امکانات کلی هتل پرا سلطان سوئیت


برای رفاه مهمانان عزیز امکانات و خدمات متنوعی در هتل پرا سلطان سوئیت تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. باغ هتل محیط دل‌انگیزی برای قدم‌‌زدن و بازی کودکان است. فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و امکانات برای معلولین از امکانات دیگری هستند که در هتل پرا سلطان سوئیت استانبول برای مهمانان فراهم شده است. در قسمت پذیرش هتل خدماتی ازجمله پذیرش ۲۴ ساعته، ارائه‌ی فاکتور و اتاق چمدان ارائه می‌شود.
از خدمات دیگر این هتل آپارتمان می‌توان به نظافت روزانه و لاندری اشاره کرد. لازم به ذکر است فاصله فرودگاه‌‌ استانبول و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن از هتل پرا سلطان سوئیت ۳۱ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی برخوردار شوید. هتل آپارتمان پرا سلطان سوئیت از هتل‌های چندزبانه استانبول به شمار می‌رود و به ۴ زبان ترکی، انگلیسی، عربی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این هتل کارکنان بامسئولیت و حرفه‌ای آن است. پرا سلطان سوئیت پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال، تمام‌بها محاسبه می‌شود. توجه داشته باشید که سیگارکشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌ های هتل و امکانات آن ها


۱۲ واحد اقامتی ساده و زیبا در هتل پرا سلطان سوئیت قرار دارد و مهمانان می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان شامل اتاق دوبل کامفورت، اتاق متصل دوبل، اتاق سوپریور دوبل، اتاق سوپریور تریپل، اتاق سوپریور با بالکن و اتاق خانواده است. داخل واحدهای اقامتی امکانات متنوعی قرار دارد به طوری که با اقامت در این هتل کاملا احساس راحتی خواهید کرد. تمامی واحدهای اقامتی عایق صدا و ضد حساسیت هستند. برخی از واحدهای اقامتی دارای آشپزخانه هستند و امکاناتی نظیر مایکروفر، یخچال، کتری برقی و لوازم پخت‌وپز درون آن‌ها قرار دارد. از امکانات دیگر می‌توان به مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون، اتو، میز اتو، رخت‌آویز، حمام خصوصی، سرویس بهداشتی، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار اشاره کرد. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای اقامتی هتل پرا سلطان سوئیت ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام انتخاب اتاق دقت نمایید.

رستوران هتل


هتل آپارتمان پرا سلطان سوئیت مانند بسیاری از هتل آپارتمان‌های دیگر دارای رستوران نیست. در این هتل امکانات پخت‌وپز موجود است و مهمانان عزیز می‌توانند به راحتی غذای خود را تهیه نمایند. لازم به ذکر است می‌توانید غذای خود را در سالن غذاخوری میل نمایید. البته به دلیل موقعیت مکانی هتل پرا سوئیت سلطان، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید برای صرف غذا به آنجا تشریف ببرید. رستوران‌ بوهارا اجاک‌باشی و کافه رستوران ماربلا از رستوران‌های معروفی هستند که در چند قدمی هتل قرار دارند.

فاصله هتل پرا سلطان سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله از برج دختر استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله از آب‌ انبار باسیلیکا استانبول: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳٫۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است