search
menu

هتل Peninsula Galata Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Peninsula Galata Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل پنینسولا گالاتا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پنینسولا گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Peninsula Galata Hotel Istanbul


هتل پنینسولا گالاتا از هتل های ۳ ستاره در منطقه کاراکوی شهر استانبول واقع شده است. این هتل زیبا تا تنگه بسفر ۲۶۰ متر و تا برج گالاتا نیز حدودا ۵۵۰ متر فاصله دارد. از این هتل تا ایستگاه تراموای کاراکوی و بندر فری حدودا ۲ دقیقه فاصله وجود دارد و از این دو ایستگاه دسترسی آسانی به تمامی جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر استانبول خواهید داشت. فاصله هتل پنینسولا تا میدان تکسیم نیز حدودا ۱.۵ کیلومتر است و این میدان مشهور در میان گردشگران شهرت دارد، به طوری که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام می کنند. فرودگاه آتاتورک در ۱۸ کیلومتری این هتل قرار دارد و فاصله هتل تا این فرودگاه استانبول ۵۱ کیلومتر است. از امکانات مشهور هتل Peninsula Galata Hotel Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پنینسولا گالاتا استانبول


در تمامی نقاط این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان امکان پذیر است. در محوطه این هتل باغ زیبایی وجود دارد و مبلمان زیبایی در این محوطه چیده شده که برای مسافران خوشایند است. همچنین امکانات باربیکیو با هزینه اضافی در محوطه این هتل قابل استفاده است. براساس قوانین هتلداری اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. محلی به عنوان پارکینگ در نزدیکی این هتل دایر گردیده و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه است اما نیازی به رزرو قبلی ندارید. خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری و خدمات باربری در لابی این هتل انجام می گیرند. در بخش پذیرش هتل Peninsula Galata Hotel Istanbul نیز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و آماده استقبال از گردشگران سراسر جهان هستند. در هنگام اقامتتان، در صورت نیاز به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو به راحتی می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره مند شوید. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل پنینسولا دارای دکوراسیون زیبا و مدرنی هستند. اتاق ها در این هتل دارای انواع متفاوتی هستند که عبارتند از اتاق دوبل یا توئين اکونومی، اتاق دوبل یا توئین استاندارد، اتاق دوبل دولوکس، سوئيت، اتاق خانواده و اتاق دوبل دولوکس با بالکن. همه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، کتری برقی و چای ساز و قهوه ساز، کمدلباس، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، امکانات اتوکشی و لوازم شستشو هستند. همچنین در داخل اتاق های هتل Peninsula Galata Hotel Istanbul حمام اختصاصی نیز تعبیه شده است و این حمام ها شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی هستند. برخی از سوئیت های این هتل دارای بالکن بوده و چشم انداز بسیار زیبایی از این بالکن قابل مشاهده است. اتاق ها عایق صدا بوده و محل بسیار مناسبی برای اقامتی آرام و دنج است، مطمئنا از اقامتتان در این هتل سیر نخواهید شد. برای مسافران این هتل خدماتی نظیر روم سرویس ارائه می شود، برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، در این هتل امکانات وی آی پی و رفاهی مناسبی ارائه می شود.

رستوران هتل


همه روزه صبحانه به صورت بوفه ای سرو می شود. همچنین چندین رستوران و بار نیز در خیابان های نزدیک این هتل وجود دارند که انواع غذاهای بین المللی و ترکی ارائه می کنند.

فاصله هتل پنینسولا گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است