search
menu

هتل Patika Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Patika Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل پاتیکا سوئیت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل پاتیکا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Patika Suites Istanbul


هتل پاتیکا سوئیت استانبول، هتل آپارتمان ۳ ستاره در منطقه بی اوغلو، استانبول است که تا خیابان استقلال فاصله کمی داشته و به بسیاری از جاذبه های شهر دسترسی سریع و آسان دارد. هتل پاتیکا سوئیت استانبول با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، سعی در تأمین اقامت مقرون به صرفه و راحت برای مهمانان دارد. مهمانانی که مقصودشان از خرید بلیط هواپیما صرفا استانبول گردی و لذت از اقامت راحت و دنج است، می توانند هتل پاتیکا سوئیت استانبول را رزرو کرده، خود را همچون در خانه خودشان احساس کنند و همچنین، با پای پیاده از بسیاری از جاهای دیدنی استانبول، کلیساهای استانبول و ... بازدید نمایند. کارکنان هتل Patika Suites Istanbul بسیار خوش برخورد، صمیمی و کاردان هستند و تمام تلاششان را می کنند تا اقامت خوش و رضایت بخش برای مهمانان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پاتیکا سوئیت استانبول


در هتل پاتیکا سوئیت استانبول برای آسایش و رفاه مهمانان برخی خدمات و امکانات در نظر گرفته شده اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در همه نقاط هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کپسول آتش نشانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل هتل مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. مهمانانی که می خواهند همراه حیوان خانگی شان به استانبول سفر کنند، لازم است بدانند که در هتل پاتیکا سوئیت استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل پاتیکا سوئیت استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند.

اتاق های هتل


انواع سوئیت ها با امکانات گوناگون در هتل پاتیکا سوئیت استانبول قابل رزرو هستند. مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل پاتیکا سوئیت استانبول شامل واحدهای دو خوابه، واحد تک خوابه بزرگ، واحد دو خوابه بزرگ، پنت هاوس، واحد طبقه همکف، سوئیت خانواده و ... هستند. دکوراسیون واحدهای اقامتی هتل پاتیکا سوئیت استانبول بسیار مدرن و شیک هستند و در طراحی آن ها از ترکیب رنگ های تضاد که در هماهنگی و آهنگ خاصی با یکدیگر هستند، استفاده شده است. اتاق ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و مستحکم چیدمان یافته اند. تمیزی اتاق ها اطمینان بخش بوده و استعمال سیگار در داخل اتاق ها ممنوع است. برخی واحدها دارای بالکن هستند که با مبلمان مخصوص فضای باز آراسته شده اند، مکان مناسبی برای استراحت و تماشای چشم انداز شهر به حساب می آیند و در صورت درخواست مهمانان رزرو می شوند. تمام واحدهای این هتل آپارتمان آشپزخانه های کوچکی دارند که تمام لوازم پخت و پز و پذیرایی در آن ها مهیا گشته اند. آشپزخانه واحدها مجهز به سینک، کابینت، میز ناهارخوری، کتری برقی، یخچال، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، ماکروویو و ... هستند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت، خودشان داخل واحد به آشپزی بپردازند. اقامت در هتل پاتیکا سوئیت استانبول همچون منزل خود آدم، بسیار راحت و دلچسب است. زمان تحویل اتاق ها در هتل پاتیکا سوئیت استانبول ساعت ۱۵ الی ۱۹ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل پاتیکا سوئیت استانبول امکانات رفاهی شیک، اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، کمد لباس، دراور، تلفن، ماشین لباسشویی، امکانات اتو، میز تحریر، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

فاصله هتل پاتیکا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۱۲ متر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت آنتونی پادوا استانبول: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۳٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است