search
menu

هتل Ottoman Elegance Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ottoman Elegance Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل اوتومان الگانس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوتومان الگانس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ottoman Elegance Hotel Istanbul


هتل اوتومان الگانس یکی از هتل‌های معروف و سه ستاره در شهر استانبول است. از این هتل زیبا تا برخی از جاذبه‌هایی دیدنی و تاریخی مانند مسجد آبی حدوداً ۱۰ دقیقه پیاده‌روی دارید. این هتل زیبا در اتاق‌های خود دارای تراس است که از این تراس‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر و دریای مرمره را خواهید دید. جاذبه‌های دیدنی دیگر مانند مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و آب انبار باسیلیکا حدوداً ۱۵ دقیقه تا این هتل پیاده‌روی دارند. در رابطه با امکانات مشهور هتل Ottoman Elegance Hotel Istanbul می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده و رستوران اشاره کرد. فرودگاه استانبول نیز در ۴۶ کیلومتری هتل اوتومان الگانس واقع‌شده و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است.

امکانات عمومی هتل اوتومان الگانس استانبول


حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به این هتل واقع‌شده است. در صورت نیاز به خدماتی نظیر خشک‌شویی، اتو و واکس کفش می‌توانید به لابی هتل مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. همچنین ممکن است در حین اقامت به خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیاز داشته باشید که این خدمات نیز در لابی هتل انجام می‌گیرند. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در هتل مراجعه کنید. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعت آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند، بدین‌جهت در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. همچنین ممکن است از زمان تخلیه اتاق تا ساعت پروازتان فرصت باقی‌مانده باشد که در این صورت می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید. برخی از مسافران علاقه دارند با رانندگی خودشان به گشت‌وگذار بپردازند، بدین‌جهت امکاناتی برای کرایه اتومبیل از این هتل فراهم گشته است.
همچنین در لابی هتل Ottoman Elegance Hotel Istanbul مغازه سوغات فروشی دایر گردیده تا در حین اقامت برای دوستان و آشنایانتان سوغاتی تهیه کنید. سالن زیبایی و آرایشی نیز در لابی این هتل وجود دارد که می‌توانید از خدمات مربوط به پوست و مو و زیبایی بهره‌مند شوید. پرسنل این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در هرچه بهتر شدن اقامت برای مسافران در حال تلاش هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


تمامی اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و همچنین اینترنت وای فای رایگان نیز در همه اتاق‌ها ارائه می‌شود. همه اتاق‌ها دارای کف چوبی هستند و از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار و بالکن اشاره کرد. از بالکن اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریا را تماشا کنید، مخصوصاً تماشای دریای مرمره در هنگام غروب آفتاب یکی از بی‌نظیرترین لحظات خواهد بود. انواع اتاق در هتل اوتومان الگانس استانبول وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده، آپارتمان دوبلکس سه‌خوابه مخصوص شش نفر، آپارتمان کامفورت دوخوابه، اتاق تریپل دلوکس و اتاق دوبل دلوکس. در ادامه به معرفی امکانات دیگر اتاق‌های موجود در این هتل می‌پردازیم که عبارت‌اند از کمد لباس، امکانات اتوکشی، فضای نشیمن و آشپزخانه با تجهیزات کامل.
توجه داشته باشید که به دلیل عایق صدا بودن پنجره‌ها و دیوارهای اتاق‌های هتل Ottoman Elegance Hotel Istanbul اقامتی با آسایش کامل را تجربه خواهید کرد. همچنین در آشپزخانه‌های موجود در اتاق‌های هتل اوتومان الگانس می‌توانید از یخچال، اجاق‌گاز، ماشین ظرف‌شویی و میز ناهارخوری بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل روزتان را با صبحانه سنتی ترکی همراه با مرباهای خانگی شروع خواهید کرد، مطمئناً روز بسیار خوبی را پیش رو خواهید داشت. هم‌چنین هنگامی‌که از تراس‌های اتاق‌ها به چشم‌انداز زیبایی از دریا نگاه می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید از طریق روم سرویس چای ترکی سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل اوتومان الگانس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است