search
menu

هتل Otantik Guesthouse Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Otantik Guesthouse Istanbul
امکانات عمومی مهمانپذیر اوتانتیک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله مهمان‌پذیر اتوماتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Otantik Guesthouse Istanbul


مهمان‌پذیر اوتانتیک یکی از معروف‌ترین محل‌های اقامت در منطقه فاتح استانبول است که تنها یک کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. این مهمان‌پذیر سه ستاره در طول سال میزبان مسافران زیادی از کشورهای مختلف می‌شود که با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی بی‌نظیر و رویایی برای خود و خانواده‌شان فراهم می‌کنند. مهمان‌پذیر اوتانتیک تا مسجد آبی حدود ۱.۶ کیلومتر فاصله داشته و برخی از جاذبه‌های دیدنی دیگر مانند آب‌انبار باسیلیکا و بازار بزرگ استانبول نیز در فاصله حدود دو کیلومتری مهمان‌پذیر Otantik Guesthouse Istanbul قرار دارند. همچنین برخی از جاذبه‌های دیگر مانند موزه پرا، موزه معصومیت، کاخ و موزه توپکاپی، کاخ بیگلربیگی جزو جاذبه‌های دیدنی دیگر در نزدیکی این مهمان‌پذیر به شمار می‌روند. فرودگاه استانبول نیز حدوداً ۳۴ کیلومتر از این محل اقامت فاصله دارد که در صورت پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این مهمان‌پذیر می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های سیگاری و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی مهمانپذیر اوتانتیک استانبول


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. باغ زیبایی در محوطه این مهمان‌پذیر وجود دارد که فضای دل‌نشینی را برای میهمانان فراهم می‌کند و اینکه در این باغ فضایی برای پیک‌نیک و وقت‌گذرانی وجود دارد که لحظات خوشی در انتظار مسافران است. با کرایه اتومبیل از Otantik Guesthouse Istanbul می‌توانید از همه قسمت‌های استانبول و جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید به‌راحتی بازدید کنید. برای آن دسته از مسافرانی که ماشین شخصی دارند، پارکینگ اختصاصی در محلی نزدیک به این هتل تعبیه‌شده است که استفاده از این پارکینگ نیازمند پرداخت هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. به دلیل ممنوع بودن ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل اجازه بردن حیوانات را به همراه خود ندارید. در لابی مهمان‌پذیر اوتانتیک می‌توانید به مغازه سوغاتی فروشی سر بزنید و انواع وسایل را خریداری کنید. همچنین سالن زیبایی و آرایشی نیز در لابی هتل وجود دارد و انواع خدمات مربوط به پوست، مو زیبایی را ارائه می‌دهد. ممکن است در میان مسافران افرادی با مشکلات جسمانی باشند که برای این افراد امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است و اقامتی همراه با آرامش را در این هتل تجربه خواهند کرد. توجه داشته باشید که در صورت نیاز می‌توانید از خدمات روم سرویس استفاده کنید. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران است.
از میز تور بلیط و گردشگری می‌توانید در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری راهنمایی بگیرید و بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی را از این بخش تهیه کنید. در صورت نیاز می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی هتل Otantik Guesthouse Istanbul بسپارید. خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی در این مهمان‌پذیر با هزینه مجزا انجام می‌گیرند، اما خدمات مربوط به اتوکشی رایگان بوده و حتی امکانات اتوکشی را در داخل اتاق‌ها نیز تعبیه کرده‌اند. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت در برقراری ارتباط با مسافران دچار مشکل نمی‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


داخل واحدهای اقامتی مهمان‌پذیر می‌توانید از تلویزیون و حمام اختصاصی با دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی بهره‌مند شوید. انواع واحدهای اقامتی موجود در مهمان‌پذیر اوتانتیک عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق توئین اکونومی، اتاق خانواده، اتاق تریپل، اتاق توئین یا دوبل اکونومی، اتاق دوبل استاندارد و اتاق توئین اکونومی. از امکانات دیگر در اتاق‌های این مهمان‌پذیر می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای‌ساز و قهوه ساز، کتری برقی، وسایل شستشو، میز کار، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و بالکن اشاره کرد. پنجره‌های اتاق‌های موجود در این مهمان‌پذیر چشم‌انداز بی‌نظیری رو به شهر دارند. در اتاق‌های Otantik Guesthouse Istanbul تختخواب‌های استاندارد با ملافه و بالش‌های نرم در اختیار میهمانان قرار داده می‌شود. در داخل یخچال‌ها نیز انواع میوه، بطری‌های آب، انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها قرار داده‌شده است که استفاده از این اقلام شامل هزینه جداگانه است. همچنین می‌توانید وعده صبحانه‌تان را در داخل اتاق میل کنید. اگر جزو افراد سیگاری هستید، به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها باید به محل‌های مشخص‌شده به دور از سایر افراد و اتاق‌ها مراجعه کنید.

فاصله مهمان‌پذیر اتوماتیک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است