search
menu

هتل Orient Express & Spa by Orka Hotels Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Orient Express & Spa by Orka Hotels Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اورینت اکسپرس استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اورینت اکسپرس استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:

درباره هتل Orient Express & Spa by Orka Hotels Istanbul


هتل اورینت اکسپرس استانبول اند اسپا بای اورکا از هتل های ۴ ستاره و با سابقه شهر است که در منطقه پرگردشگر فاتح واقع شده و از جاذبه های دیدنی استانبول و ایستگاه های حمل و نقل عمومی فاصله کمی دارد. این هتل ساختمانی به سبک کلاسیک دارد که تاریخ قسطنطنیه قدیمی را بازتاب می دهد و جاذبه هایی مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و کاخ توپکاپی با کمی پیاده روی از ساختمانش قابل دسترسی هستند. این هتل به کسانی که بلیط هواپیما استانبول را برای خرید، تفریح و کار خریده اند، تجربه اقامت درجه یک را هدیه می دهد.

امکانات و خدمات عمومی هتل اورینت اکسپرس استانبول


بیش از ۲ دهه از شروع فعالیت هتل اورینت اکسپرس می گذرد و به همت همین تجربه و خدمات بی عیب و نقصش توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند. این هتل دارای استخر، خدمات ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانواده و پارکینگ غیر رایگان است. در ساختمان هتل Orient Express & Spa by Orka Hotels Istanbul مغازه کادویی و سالن آرایشی وجود دارد و با اینکه ایستگاه مترو در چند قدمی هتل است اما می توان از خدمات کرایه خودرو یا سرویس شاتل هتل استفاده کرده و سریع تر به مقصد رسید. این هتل استخر سرپوشیده بزرگی دارد که در تمام طول سال می توان از آن استفاده کرد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


این هتل ۷ طبقه در مجموع دارای ۵۲ اتاق و سوئیت است که شامل ۲۳ اتاق دبل، ۱۸ اتاق تویین، ۸ اتاق تریپل، یک اتاق کوادراپل و ۲ سوئیت خانواده است. این اتاق ها به سبک زیبایی دکور شده اند و کاملا حال و هوای خانه را برای مهمانانشان تداعی می کنند و در همه آنها امکاناتی همچون مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، سشوار، یخچال، لوازم بهداشتی و میز قرار داده شده است. ضمن اینکه این اتاق ها معمولا دارای بخش نشیمن جداگانه ای هستند. کسانی که اشیا گران قیمت و ارزشمندی همچون دوربین و لپ تاپ همراه خود داشته باشند می توانند آن ها را در گاو صندوق اتاقشان قرار دهند. ضمنا اینترنتی که در این اتاق ها و همه بخش های هتل Orient Express & Spa by Orka Hotels Istanbul قابل دسترسی است، به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


یکی از دلایلی که هتل Orient Express & Spa by Orka Hotels Istanbul را در بین گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول محبوب ساخته، برنامه های مفرحی است که برای مهمانان خود در نظر گرفته است؛ اجراها و موسیقی زنده، تورهای پیاده روی، ماهیگیری، غواصی، اسکی، پخش زنده مسابقات ورزشی و تورهای آشنایی با فرهنگ محلی استانبول از جمله این برنامه ها هستند و به خصوص برای کسانی که به همراه خانواده به این سفر آمده باشند، بسیار مطلوب است. این هتل حتی خدمات نگهداری از کودک نیز ارائه می دهد. کلاس های اسکی نیز از محبوب ترین برنامه های هتل اورینت اکسپرس به حساب می آیند. اگر در کنار تفریح برای اهداف کاری این هتل را رزرو کرده باشید، می توانید جلسات خود را در مرکز بیزینیس این هتل برگزار کنید. سالن اسپای این هتل کاملا مجهز و با خدماتی مثل خدمات آرایشی، ماسک صورت، اتاق بخار، تراپی و سونا در اختیار مهمانان قرار می گیرد. این هتل باشگاه مجهزی دارد که در صورت تمایل می توان حرکات ورزشی خود را تحت نظر مربی شخصی انجام داد. خدمات تور و تهیه بلیط نیز از دیگر خدمات این هتل هستند.

رستوران هتل


با اینکه محله فاتح استانبول رستوران های متنوعی را در خود جای داده و در هر چند قدم می توان طیف گسترده ای از رستوران های شهر را دید ولی رستوران خود هتل اورینت اکسپرس هم دست کمی از این رستوران های محبوب ندارد. این رستوران آماده پذیرایی از هر کسی با هر ذائقه ای است و انواع غذاهای دریایی، فست فود، محلی، ایتالیایی، فرانسوی، مدیترانه ای و اروپایی را طبخ و سرو می کند. ضمنا صبحانه های مقوی هتل اورینت اکسپرس استانبول شامل سبزیجات تازه و محصولات ارگانیک بوده و به صورت سلف سرویس سرو می شوند.

فاصله هتل اورینت اکسپرس استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است