search
menu

هتل Orange Airport Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Orange Airport Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اورنج ایرپورت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اورنج ایرپورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Orange Airport Hotel Istanbul


هتل اورنج ایرپورت در منطقه ینی بوسنا در استانبول، شهر تاریخی و زیبای کشور ترکیه واقع‌شده‌است. این هتل سه ستاره در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول قرار دارد. در طول سفر خود به شهر استانبول و اقامت در هتلOrange Airport Hotel، حتما از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید.هتل اورنج ایرپورت دسترسی بسیار آسان و راحتی به مراکز تاریخی و گردشگری، مراکز خرید، ساحل و سالن‌های همایشی مانند سالن نمایشگاهی سی ان آر (CNR Expo Exhibition) دارد. اگر قصد داشته‌باشید که سوار مترو شوید، خبر خوب این است که هتل اورنج ایرپورت استانبول به ایستگاه مترو به نام (DTM-Istanbul Fuar Merkezi Metro Station) بسیار نزدیک است. هتل اقتصادی اورنج ایرپورت برای مسافرانی که به صورت کاری و تجاری سفر می‌کنند و یا کسانی که با خانواده سفر می‌کنند و بیشتر روز خود را قصد دارند از جاهای دیدنی استانبول دیدن کنند، کاملا مناسب است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اورنج ایرپورت


در هتل اورنج ایرپورت خدمات و تجهیزات با کیفیت و خوبی برای اقامتی آسوده، راحت و بدون کمبود فراهم شده‌است تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز را سپری کنند. امکاناتی که در هتل اورنج ایرپورت استانبول وجود دارد شامل مواردی است از جمله لابی دنج با تلویزیون و مبلمان، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران، صبحانه رایگان، فکس، فتوکپی و تهویه مطبوع. از انواع خدماتی که در هتل Orange Airport Hotel برای مهمانان در دسترس است، می‌توان این موارد را نام برد: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، تبدیل ارز، شاتل گشت شهری، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، اتو و لباسشویی. اگر بلیط هواپیما چارتر استانبول خریداری کرده‌ باشید، به راحتی با وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به هتل اورنج ایپورت می‌رسید. از مزیت‌های هتل اورنج ایرپورت این است که اگر حیوان خانگی داشته باشید، می‌توانید آنها را به صورت رایگان همراه خود به داخل هتل ببرید. قابل توجه است که کارکنان مجرب هتل اورنج ایپورت علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی و روسی مسلط هستند.

اتاق های هتل


هتل اورنج ایرپورت استانبول دارای ۲۵ اتاق متنوع است که به نحوی مدرن و راحت طراحی شده‌اند تا مسافران در طول اقامت خود آسایش را تجربه کنند و سفری به‌یادماندنی را داشته باشند. انواع اتاق‌های هتل Orange Airport Hotel بدین شرح است: اتاق‌های استاندارد یک نفره با تخت سینگل، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق‌های چهار نفره با یک تخت دابل و دو تخت سینگل و آپارتمان‌های دو خوابه با بالکن و تجهیزات کامل که ظرفیت شش نفر بزرگسال و یک کودک دارد و که در هر دو اتاق خواب آن یک تخت بزرگ دابل و یک تخت سینگل قرار دارد و یک مبل تخت‌خواب‌شو هم در اتاق پذیرایی آن وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکاناتی که در اتاق‌های هتل اورنج ایرپورت وجود دارد، متناسب با اقامت خوش و بی دغدغه مسافران است که شامل مواردی است از قبیل: مبلمان، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت رایگان، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، کمد لباس، سیستم هشدار و اطفا حریق، تلفن و سیستم گرمایشی. در آپارتمان‌های هتلOrange Airport Hotel تمام تجهیزات مهیا است مانند ماشین ‌لباسشویی، سینک ظرفشویی، وسایل آشپزی، گاز، میز و صندلی. در داخل اتاق‌های هتل اورنج ایرپورت امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در مکان مخصوص آن در هتل می‌توانید این کار را انجام دهید.

رستوران هتل


رستورانی که در هتل اورنج ایرپورت قرار دارد برای صرف صبحانه‌ای مفصل و لذیذ تعبیه شده‌است و در فضایی صمیمی و دلنشین می‌توانید در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همسفران خود صبحی دل‌انگیز و عالی را شروع کنید.

فاصله هتل اورنج ایرپورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا اوت لت استارسیتی: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید استانبول مال: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید گالریا استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا ساحل فلوریا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است