search
menu

هتل Oliva Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Oliva Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل اولیوا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اولیوا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Oliva Hotel


هتل اولیوا در شهر زیبا و تاریخی استانبول در ترکیه قرار دارد. هتل پنج ستاره و اقتصادی اولیوا در قلب منطقه تاریخی شهر اسنبول و در محله سلطان احمد واقع شده‌است که از اتاق‌های هتل و تراس هتل Oliva Hotel می‌توانید چشم‌انداز گیرای مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد را تماشا کنید. در صورتی که قصد دارید، بلیط ارزان استانبول رزرو کنید و هتل اولیوا را برای اقامت انتخاب کنید؛ خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل اولیوا تنها ۳۰.۶ کیلومتر فاصله دارد. اگر بخواهید در طول مدت اقامت خود در هتل اولیوا استانبول، از یکی از جاهای دیدنی استانبول که در طول تاریخ شهرت بسیاری دارد، بازدید کنید، حتما به کاخ دلمه باغچه استانبول بروید زیرا آنچه کاخ دلمه باغچه را در زمره معروف ترین و دیدنی ترین جاذبه های استانبول قرار داده تنها زیبایی های نمای ساختمان و داخلش نیست. این کاخ علاوه بر این که بزرگ ترین کاخ شهر باشد، مکانی است که مصطفی کمال آتاترک واپسین روزهای خود را آنجا گذرانده و همچنین بزرگ ترین لوستر یا همان چلچراغ جهان با وزن ۴.۵ تنی اش از سقف همین کاخ آویزان است.

امکانات و خدمات عمومی هتل اولیوا


امکانات و تجهیزات مختلفی در هتل الیوا تعبیه شده است که برای اقامتی راحت و به‌یادماندنی، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، رستوران مخصوص سرو صبحانه، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی. خدمات عالی که در هتل اولیوا استانبول در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، صبحانه، تبدیل ارز، شاتل گشت شهری، خدمات بلیط، میز تور برای ارائه و فروش تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی و اتو است. در صورتی‌که بلیط هواپیما چارتر استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل Oliva Hotel استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. اگر علاقه دارید که با ماشین در شهر گشتی بزنید، هتل اولیوا امکان اجاره اتومبیل دارد. کارکنان مجرب هتل اولیوا استانبول علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های دیگری مانند انگلیسی و روسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوعی در هتل اولیوا قرار دارد که دارای طراحی و دکوراسیونی گیرا و زیبا هستند و متناسب با اقامتی راحت هستند. واحدهای اقامتی هتل اولیوا استانبول شامل اتاق هایی است که بدین شرح است: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های سه نفره و اتاق‌های استاندارد خانوادگی.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلفی که در هتل Oliva Hotel قرار دارند همگی برای اقامتی بدون کمبود و آسوده تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌های هتل اولیوا شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، تهویه مطبوع، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل اولیوا استانبول، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد؛ اما در مکان تعبیه شده آن در هتل می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه در طول اقامت خود در هتل Oliva Hotel احساس بی‌حوصلگی نکنید، می‌توانید در تورهای دوچرخه‌سواری و یا کلاس یا تور آشنایی با فرهنگ مردم محلی شرکت کنید و ساعاتی خوش و خاطره‌انگیز را سپری کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل اولیوا که در فضای باز قرار دارد، می‌توانید در فضایی دنج، شیک و مطلوب، خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید، در کنار همسفران و خانواده خود صبحی دل‌انگیز را آغاز کنید و لحظاتی فراموش‌نشدنی را در خاطرات خود ثبت کنید.

فاصله هتل اولیوا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است