search
menu

هتل Old Mile Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Old Mile Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل اولد مایل استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اولد مایل استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Old Mile Hotel Istanbul


هتل اولد مایل از هتل‌های مشهور و موردتوجه در منطقه فاتح سلطان احمد استانبول است. این هتل سه ستاره در طول سال از میهمانان زیادی استقبال می‌کند و پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل برای فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی به‌طور شبانه‌روزی و بی‌وقفه در حال تلاش هستند. هتل بی‌نظیر اولد مایل بافاصله ۴۰۰ متری از مرکز کنگره استانبول برای مسافرانی مناسب است که به خاطر کار و تجارت عازم این شهر می‌شوند. برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور و نزدیک به این هتل عبارت‌اند از آب‌انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول و مسجد آبی. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه صبیحه گوکچن بوده و با ۳۱ کیلومتر فاصله از هتل Old Mile Hotel Istanbul از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نگران دسترسی به هتل نباشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اولد مایل استانبول


در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس و صرافی برای تبدیل ارز نیز بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در بخش تور و گردشگری می‌توانید بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی را با هزینه مجزا تهیه کنید. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. پرسنل مجرب در این هتل به زبان‌های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل Old Mile Hotel Istanbul قرار دارد که برای استفاده از این پارکینگ باید به‌طور روزانه هزینه پرداخت کنید. در لابی نیز می‌توانید از مغازه سوغاتی فروشی بهره‌مند شوید و برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی استانبول تهیه کنید. برای گشت‌وگذار و دسترسی به جاهای دیدنی در این شهر می‌توانید از هتل اتومبیل کرایه کنید.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد که بهره‌مندی از این امکانات شامل هزینه جداگانه است. همچنین بخش سلامتی موجود در این هتل نیز شامل انواع ماساژ است که برای بهره‌مندی از این ماساژها در هتل Old Mile Hotel Istanbul باید هزینه مجزا پرداخت کنید و اینکه حمام عمومی ترکی نیز در این هتل دایر گردیده است و موردتوجه توریست‌ها و گردشگران قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل اولد مایل در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی نقش زیادی دارند، در هر یک از اتاق‌های موجود در این هتل تراس تعبیه‌شده است. اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و حمام اختصاصی هستند. همچنین فضای نشیمن موجود در داخل اتاق‌ها نیز برای زمانی مناسب است که بعد از کلی گشت‌وگذار و خستگی روزمره می‌توانید در این قسمت استراحت کنید. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق خانواده استاندارد، اتاق‌خوابگاهی چهار تخته مخصوص زنان، اتاق تریپل استاندارد و سوئیت خانواده با دو اتاق‌خواب و یک پذیرایی است که در داخل اتاق‌های این سوئیت یک تختخواب دونفره و یک تخت خواب خوابگاهی دوطبقه قرار داده‌شده است. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Old Mile Hotel Istanbul عبارت‌اند از کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، خدمات مربوط به اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، وسایل شستشو، فضای نشیمن، فضای غذاخوری و تراس. همچنین همه اتاق‌ها شامل دیوار و پنجره‌های عایق صدا هستند و اقامتی توأم با آرامش را در این اتاق‌ها تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را در وعده صبحانه سرو می‌کند و برای وعده‌های ناهار و شام نیز باید به رستوران‌های اطراف این هتل سر بزنید.

فاصله هتل اولد مایل استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴۰۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۴۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است