search
menu

هتل Tk Taxsim Bosphorus Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل tk TAXIM Bosphorus Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تی کی تکسیم بسفروس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل تی کی تکسیم بسفروس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل tk TAXIM Bosphorus Istanbul


هتل تی کی تکسیم بسفروس هتلی ۴ ستاره و باکیفیت است که در میدان تکسیم استانبول واقع شده است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاهای دیدنی استانبول و مراکز خرید استانبول مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول را داشته باشید، هتل tk TAXIM Bosphorus Istanbul گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می‌آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل تی کی تکسیم بسفروس استانبول


هتل تی کی تکسیم بسفروس دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، رستوران و بار است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می‌دهد. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. کودکان ۱۳ سال به بالا در این ملک بزرگسال محسوب می‌شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۳۵ اتاق لوکس است. اتاق های زیبای هتل دارای تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، مینی بار، امکانات آشپزی، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی و آرایشی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. برای تخت اضافی باید هزینه جداگانه بپردازید. هتل تی کی تکسیم بسفروس دارای انواع اتاق های دولوکس دبل، دولوکس تریپل و سوئیت دولوکس است که می‌توانید متناسب با نیاز خود و خانواده اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

امکانات رستوران هتل


صبحانه بوفه ای رایگان هر روز صبح از ساعت ۷ تا ۱۰ در رستوران هتل آماده است. همچنین رستوران هتل انواع غذاهای محلی ترکی را نیز ارائه می‌دهد. بطری آب معدنی، میوه و شیرینی را می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی خریداری کنید.

امکانات رفاهی هتل


از آنجایی که هتل از مرکز تناسب مجهزی در محوطه خود بهره جسته، علاقمندان به بدنسازی می‌توانند از این امکانات استفاده نمایند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می‌توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. سونا و اتاق بخار از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می‌آیند. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل تی کی تکسیم بسفروس امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل


این هتل شامل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می‌گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند، از خرید بلیط هواپیما خارجی و اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد و خاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مناسب
تمیزی و پاکیزگی هتل
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله هتل تی کی تکسیم بسفروس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دولما باغچه و برج ساعت آن: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار قدیمی استانبول: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است