search
menu

هتل Numi Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Numi Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نومی استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نومی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Numi Hotel Istanbul


هتل نومی استانبول، هتلی ۵ ستاره در منطقه شیشلی، عثمان بی استانبول است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب، اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین می کند. هتل نومی استانبول، تا ایستگاه متروی عثمان بی حدود ۱۵۰ متر فاصله دارد. بنابراین، مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول خریده و هتل نومی استانبول را رزرو می کنند، می توانند از طریق مترو به گشت و گذار در شهر و به بازدید از جاهای دیدنی استانبول، کلیساهای استانبول، مراکز خرید استانبول و ... بپردازند. کارکنان هتل Numi Hotel Istanbul تلاش می کنند تا با ارائه خدمات عالی و سرویس دهی بی نقص رضایت و خوشنودی مهمانان را به دست آورند و آن ها را با خاطره خوش بدرقه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نومی استانبول


در هتل نومی استانبول امکانات و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، خدمات کانسرج، تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات کودک و کودکیاری، سوئیت پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، دریافت سفارشات مارکتی، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. مهمانانی که می خواهند همراه حیوان خانگی شان سفر کرده و در هتل نومی استانبول اقامت کنند، می توانند امور پذیرشی حیوان خانگی شان را با پرداخت هزینه تعریف شده به انجام برسانند.
ضمنا، کارکنان هتل نومی استانبول به زبان های انگلیسی، عربی، هیبرو و ترکی مسلط هستند و در ارتباط با مهمانان خارجی بسیار دوستانه و صمیمی رفتار می کنند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند در هتل نومی استانبول اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، از میان اتاق های متنوع هتل انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل نومی استانبول شامل اتاق های دبل اکونومی، دبل یا توئین استاندارد، دلوکس خانواده و سوئیت خانواده متصل هستند. تمام واحدها عایق صدا هستند و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد و اتاق ها از نظافت و تمیزی بی نظیری برخوردارند. دکوراسیون اتاق ها ساده، شیک و زیبا است و در چیدمان اتاق ها از اسباب و اثاثیه باکیفیت و مستحکم استفاده شده است. از پنجره اتاق ها چشم اندازهایی از شهر نمایان است. فضای داخل اتاق ها دنج و آرامش بخش بوده و مهمانان اقامت دلنشینی در آن ها تجربه می کنند. زمان تحویل اتاق ها در هتل نومی استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدهای هتل نومی استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز،کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانانی که اهل مطالعه هستند، می توانند به کتابخانه هتل مراجعه کرده و در فضای آرام و دنج به مطالعه مشغول شوند. بازی دارت از جمله سرگرم کننده ترین تفریحات هتل به حساب می آید. دوستداران هنر می توانند در نمایشگاه های هنری که در برخی مواقع از سال برگزار می شوند، به تماشای آثار هنری زیبا بپردازند و حسی که از تابلوهای نقاشی می گیرند، برای دوستان خود بازگو کنند. کلاس ها و تورهای فرهنگی نیز در هتل نومی استانبول برگزار می شوند که علاقمندان در طی آن ها با فرهنگ محلی آشنا می شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل نومی استانبول همه روزه در ساعات معین صبح وعده غنی و خوشمزه صبحانه برای مهمانان آماده و سرو می شود.

فاصله هتل نومی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید نیشان تاشی استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله تا میدان تقسیم استانبول: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مادام توسو استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت هوای آزاد هاربیه استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است