search
menu

هتل Nexthouse Pera Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nexthouse Pera Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل نکست هاوس پرا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نکست هاوس پرا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nexthouse Pera Hotel Istanbul


هتل نکست هاوس پرا از هتل های ۴ ستاره شهر استانبول است که در چند قدمی خیابان پرهیجان استقلال واقع شده است. بنای این هتل ساختمانی با قدمت ۱۰۰ ساله است که در میان دوستداران تاریخ طرفداران زیادی دارد. هتل نکست هاوس پرا در ۹۰۰ متری میدان تقسیم و در قلب شهر استانبول قرار دارد و به دلیل قرارگیری در منطقه تاریخی شهر استانبول برای بسیاری از مسافران دارای اتمسفری سنتی است و حال و هوای خاصی دارد. همچنین برای لمس زندگی هیجان انگیز شبانه با اقامت در هتل Nexthouse Pera Hotel Istanbul لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.
چندین جاذبه دیدنی مانند برج گالاتا و کلیسای سنت آنتوان در فاصله اندکی از این هتل قرار دارند. فرودگاه آتاتورک نیز در فاصله ۲۰ کیلومتری قرار دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی بهره مند شوید. از جمله امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های ضدسیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، سیستم گرمایشی و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل نکست هاوس پرا استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. همچنین پارکینگ در این هتل وجود ندارد و افرادی که با ماشین شخصی سفر می کنند، باید ماشینشان را در خیابان های اطراف و نزدیک هتل پارک کنند. در لابی هتل نکست هاوس پرا امکاناتی مانند اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور و بلیط وجود دارند. لازم به ذکر است که امکاناتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش در هتل Nexthouse Pera Hotel Istanbul انجام می گیرند. در صورتی که به منظور سفرکاری با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول می شوید، با اقامت در این هتل خدمات مناسبی برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان فراهم گردیده است، همچنین خدماتی نظیر فکس و فتوکپی به طور رایگان در مرکز بیزینس این هتل انجام می گیرند. پرسنل هتل نکست هاوس پرا در استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر استانبول می توانید از لابی هتل اتومبیل مورد نظرتان را کرایه کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل به زیبایی طراحی شده اند و دکوراسیون این اتاق ها در میان گردشگران محبوب هستند. کف همه اتاق ها پارکت شده و فضای نشیمن برای استراحت مسافران تعبیه گردیده است. همچنین رنگ استفاده شده در چیدمان این اتاق ها روشن بوده و از اسباب و وسایل مدرنی استفاده کرده اند. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئين دولوکس و اتاق دولوکس پنت هاوس. اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و در داخل اتاق های هتل Nexthouse Pera Hotel Istanbul سیستم تهویه مطبوع هوا وجود دارد. همچنین همه اتاق ها شامل امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، میزکار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، میزکار، فضای نشیمن، کتری برقی و بالکن هستند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق های این هتل مکان مشخصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


در لابی هتل Nexthouse Pera Hotel Istanbul کافی شاپ زیبایی دایر گردیده است که انواع بشقاب های صبحانه سنتی ترکی سرو می شوند، این غذاها شامل انواع املت و چندین نوع غذای ترکی دیگر هستند و این غذاها در میان گردشگران طرفداران زیادی دارند. لازم به ذکر است که وعده صبحانه را می توانید در اتاقتان نوش جان کنید، اما برای وعده های دیگر نیز روم سرویس دایر است. چای و قهوه نیز در طول روز در کافی شاپ این هتل سرو می شوند.

فاصله هتل نکست هاوس پرا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۱۸۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است