search
menu

هتل Neva Flats Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Neva Flats Istanbul
امکانات کلی هتل نوا فلتس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل نوا فلتس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Neva Flats Istanbul


هتل نوا فلتس استانبول هتلی است که در یک ساختمان تاریخی بازسازی شده در قلب استانبول و در محله تکسیم واقع شده است و با مرکز شهر تقریبا ۳.۲ کیلومتر فاصله دارد. فاصله نزدیک این هتل با میدان استقلال، کلیسای سنت آنتوان مسیح، برج گالاتا، کاخ دولما باغچه، برج دختر و موزه پرا توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند. مسافرانی که قصد خرید دارند ممکن است بخواهند از بازار مصر و بازار بزرگ دیدن کنند. فرودگاه استانبول در فاصله ۳۰ کیلومتری این هتل قرار دارد که از طریق شاتل فرودگاهی در دسترس است.
اگر هنگام خرید بلیط هواپیما ارزان به دنبال مکانی ایده آل با قیمتی مناسب هستید، هتل Neva Flats گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می رود. راحت ترین راه سفر به استانبول خرید آنلاین بلیط هواپیمای سفر مارکت است.

امکانات کلی هتل نوا فلتس استانبول


در هتل Neva Flats Istanbul، میهمانان به WiFi رایگان در مکان های عمومی و اتاق ها، ایستگاه رایانه و روزنامه های رایگان دسترسی دارند. حمل و نقل فرودگاه با یک شاتل فرودگاهی ۲۴ ساعته در دسترس است. میز پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، خدمات تور، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی از امکانات ویژه این هتل به شمار می آید. خدمات خانه داری به صورت هفتگی ارائه می شود و برای درخواست های اضافی، هزینه های اضافی اعمال می شود.
در هتل نوا فلتس اجاره بردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. همچنین در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به مسافران است. پارکینگ رایگان برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می کنند در دسترس است و دغدغه ای در این مورد برای مسافران وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که کارکنان مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ترکی و چینی تسلط دارند و با خوش رویی از میهمانان استقبال می کنند. مکان هایی جداگانه برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند.
در این هتل از کودکان در تمام رده های سنی استقبال می شود و کودکان بالای ۶ سال در این ملک بزرگسال محسوب می شوند. توجه داشته باشید که ظرفیت اتاق ها به گونه ای است که امکان درخواست تختخواب اضافی وجود ندارد. می توانید هر روز، صبح خود را با صبحانه بوفه شروع کنید که از ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ صبح دایر است. قیمت مناسب و به زبان انگلیسی صحبت کردن کارکنان هتل از جمله دلایل انتخاب این هتل به شمار می آید. از امکانات تفریحی این هتل می توان به دوچرخه سواری اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل نوا فلتس دارای اتاق های دو نفره استاندارد، اتاق سه نفره، اتاق دو تخته لوکس و اتاق های خانوادگی است. ۱۱ اتاق هتل مجهز به تهویه مطبوع، آشپزخانه کوچک، یخچال، اجاق گاز و لوازم آشپزی است. برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید خودتان در اتاق آشپزی کنید. تلویزیون های ۳۲ اینچی LCD با کانال های ماهواره ای و اینترنت بی سیم رایگان از دیگر امکانات اتاق ها محسوب می شوند. اتاق ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی به همراه سشوار و دمپایی هستند.
سایر امکانات استاندارد شامل قهوه ساز، آب معدنی رایگان و پنکه است. همچنین اتاق ها از سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی برخوردارند. حوله های تازه دو بار در هفته تهیه می شوند و ملافه های تختی هفتگی عوض می شوند. ورود در هتل Neva Flats از ساعت ۱۴ و تحویل اتاق تا ساعت ۱۲ است.

فاصله هتل نوا فلتس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است