search
menu

هتل Neorion Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Neorion Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل نئوریون استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نئوریون استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:

درباره هتل Neorion Hotel Istanbul


هتل نئوریون استانبول هتلی ۴ ستاره در منطقه محبوب فاتح است که جاذبه های تاریخی استانبول را در خود جای داده و معمولا گذر همه گردشگران شهر به آنجا می افتد. این هتل برخلاف نمای منحصر به فرد و قدیمی اش که مهمانانش را به سفر در زمان می برد، از امکانات و طراحی مدرنی برخوردار است و با غذاهای باکیفیت، موقعیت مکانی عالی و پرسنل خوش برخوردش به یکی از بهترین گزینه های اقامتی شهر تبدیل شده و چندین سال پی در پی منتخب گردشگران تریپ ادوایزور شده است. در صورت خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل نئوریون برای بیش از ۳ شب از تخفیف ترانسفر فرودگاهی خواهید شد.

امکانات و خدمات عمومی هتل نئوریون استانبول


لابی هتل هتل Neorion Hotel Istanbul طراحی و دکوراسیون خاصی دارد، به صورتی که گویا وارد یک موزه فرهنگی- تاریخی شده باشید؛ دیوارهای این لابی با اشیا باستانی تزیین شده اند و می توان کتاب هایی را از کتابخانه آن برداشت و مطالعه کرد یا به هم نشینی با دیگر مهمانان و همراهان خود مشغول بود. در واقع لابی هتل اتاق نشیمن بزرگی برای مهمانان است. این هتل دارای استخری سرپوشیده و پارکینگی غیر رایگان است اما اینترنت رایگانش در تمام بخش های هتل قابل دسترسی است. ضمنا تمام اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع هستند و بیرون از ساختمان هتل نئوریون می توان پیوندگاهی از مدرنیته و باستانی را دید و تجربه ای شگفت انگیز داشت.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل نئوریون استانبول در ۵ طبقه بنا شده و شمار اتاق هایی که در آن ها به میزبانی از مهمانانش می پردازد، ۳۰ باب است. اتاق هایی که با اثاثیه چوبی و با ذوق و سلیقه خاصی دکور شده اند و کفپوششان پارکت است. این اتاق ها در دسته اتاق های سینگل، تویین، دبل، تریپل، خانواده، اتاق های متصل خانواده، سوپریور و دلوکس ارائه می شوند و همه آن ها فضای دلنشینی از یک اتاق خواب را تداعی می کنند. نورگیری اتاق های Neorion Hotel Istanbul عالی و در آن ها امکاناتی نظیر میز، مبلمان، تلویزیون ماهواره ای، سشوار، گاو صندوق، چای ساز، لوازم بهداشتی، حوله و کابین دوش گنجانده شده است. ضمنا کودکان زیر ۶ سال می توانند به صورت رایگان در این هتل اقامت کنند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


این هتل با ارائه انواع خدمات ماساژ و داشتن اتاق بخار، سلامتی مهمانان خود را در اولویت قرار داده و از طرفی در سالن اسپای آن می توان خستگی های روزانه را از تن بیرون راند. این هتل تورهای پیاده روی و گشت و گذار در شهر را برگزار می‌کند و در کلاسهای آشنایی با فرهنگ محلی استانبول می توان خاطراتی به یادماندنی را به این سفر اضافه کرد. علاوه بر این در هتل نئوریون استانبول می توان پوست بدن را لایه برداری کرد و از خدمات زیبایی دیگری بهره مند شد. ضمنا زوج هایی که علاقه مند به گذراندن شب های رمانتیکی همراه با صرف غذا داشته باشند می توانند درخواست های خود را به پذیرش هتل اطلاع دهند.

رستوران هتل


تراس پشت بام هتل نئوریون در طول ماه های تابستانی برای صرف نوشیدنی استفاده می شود. صبحانه های هتل نیز شامل محصولات ارگانیک فصلی هستند و از تنوع خوبی برخوردارند. این هتل فاقد رستوران است ولی به خاطر قرار گرفتن در منطقه فاتح استانبول به رستوران های متنوعی دسترسی دارد و غذاهای زیادی متناسب با ذائقه های مختلف در این بخش از شهر پیدا می شوند. با این حال هتل نئوریون در ساعات محدودی خدمات روم سرویس نیز ارائه می دهد و مهمانان می توانند غذای خود را در اتاقشان میل کنند.

فاصله هتل نئوریون استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر:


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است