search
menu

هتل Nagehan Hotel Old City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nagehan Hotel Old City Istanbul
امکانات کلی هتل ناگهان هتل اولد سیتی استانبول
اتاق ها و امکانات کلی اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ناگهان هتل اولد سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nagehan Hotel Old City Istanbul


هتل ناگهان هتل اولد سیتی یک هتل ۳ ستاره مدرن و زیبا در استانبول است که در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. با مسجد عثمانی سلیمانیه که متعلق به قرن شانزدهم است ۳۵۰ متر فاصله دارد. هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقصدهای مهم و جاذبه های گردشگری شهر از جمله مسجد آبی، برج گالاتا، کاخ دولما باغچه، کاخ و موزه توپکاپی، برج دختر و مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول را فراهم می کند. هتل Nagehan Hotel Old City Istanbul در نزدیکی ایستگاه مترو Vezneciler واقع شده است. سوپرمارکت ها، کافه ها، مغازه ها و رستوران های زیادی نیز در اطراف وجود دارند. فاصله این هتل تا فرودگاه استانبول ۴۷ کیلومتر است که با استفاده از شاتل فرودگاهی می توانید به راحتی خود را به فرودگاه برسانید. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا و پر جنب و جوش، هتل ناگهان هتل اولد سیتی گزینه مناسبی برای یک اقامت دلپذیر به شمار می آید.

امکانات کلی هتل ناگهان هتل اولد سیتی استانبول


این هتل با ارائه خدمات و امکانات رفاهی بی نظیر از جمله سرویس اتاق ۲۴ ساعته، میز پذیرش ۲۴ ساعته، Wi-Fi در مکان های عمومی و اتاق ها، میز تور و رستوران آسایش و راحتی میهمانان را فراهم می کند. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد و خدماتی از قبیل آسانسور، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. برای سرگرمی فرزند دلبندتان شبکه های تلویزیونی کودکان نیز در نظر گرفته شده است. صرافی هتل با ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در خدمت میهمانان عزیز است. برای آسودگی خاطر خود در حین تفریح و گردش می توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید.
استعمال دخانیات و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. Nagehan Hotel Old City Istanbul مجهز به سیستم اعلام حریق و اطفا حریق بوده و از بروز هر گونه حوادث ناگهانی جلوگیری به عمل می آید. همچنین در این هتل برای افراد ناتوان یا کم توان امکانات ویژه ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده است تا در طول سفر خود دچار مشکل نشوند. کادر مجرب هتل با تسلط به زبان های عربی، آذربایجانی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان بوده و با خوش اخلاقی آن ها را راهنمایی می کنند. از دلایل انتخاب این هتل می توان به پاکیزگی هتل، قیمت مناسب، مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی و رزرواسیون آنلاین اشاره کرد. کودکان بالای ۷ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات کلی اتاق های هتل


هتل Nagehan Hotel Old City Istanbul دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق دبل یا تویین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق تک نفره استاندارد است که می توانید با رزرو اتاق دلخواه خود اقامت دلنشینی را در این هتل تجربه کنید. هتل ناگهان هتل اولد سیتی استانبول دارای ۱۷ اتاق میهمان است که با دکوراسیون زیبا طراحی شده اند و بسیاری از آن ها شامل تلویزیون ال سی دی، اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع، کمد، میز آرایش، مینی بار و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند. کتری برقی و تجهیزات چای و قهوه نیز در اتاق ها وجود دارد. اتاق ها دارای حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز هستند.

رستوران هتل


روزانه یک صبحانه رایگان به صورت بوفه ای در هتل ناگهان هتل اولد سیتی سرو می شود. میهمانان می توانند غذاهای ترکی را در Vefa Bozacisi میل کنند.

فاصله هتل ناگهان هتل اولد سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است