search
menu

هتل MYMOON Residence Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MYMOON Residence
امکانات و خدمات عمومی هتل مای مون رزیدنس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل مای مون رزیدنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل MYMOON Residence


هتل مای مون رزیدنس استانبول، هتل ۳ ستاره زیبایی است که در قلب شهر استانبول، یعنی منطقه بی اوغلو واقع شده و با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل تا خیابان استقلال که از خیابان های مشهور استانبول است، ۲۰۰ متر و تا میدان تکسیم ۳۰۰ متر فاصله دارد. بنابراین، مهمانان می‌توانند با پای پیاده و یا با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی از جاذبه‌های زیبا و جذاب استانبول دیدن کنند. مهمانان می‌توانند با رزرو این هتل ضمن تجربه اقامت مناسب و دلچسب، از بسیاری از جاهای دیدنی چون کاخ دلمه باغچه استانبول، برج دختر استانبول، موزه مادام توسو، پل گالاتا و ... به آسانی بازدید کنند. یکی دیگر از مکان‌های زیبای نزدیک هتل، خیابان نیشان تاشی است. بهتر است سری به خیابان نیشان تاشی استانبول بزنید که از خیابان‌های فوق العاده جذاب و معروف استانبول به حساب می‌آید و مملوء از بوتیک‌ها، گالری‌ها، کافه و رستوران‌های شیک است. همچنین، پاتوق افراد معروف ترکیه نیز محسوب می‌شود.
ممکن است در این خیابان از بازیگران و خواننده‌های ترک را ببینید. در هتل مای مون رزیدنس استانبول اقامت شیرین و به یاد ماندنی در انتظار شماست. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل MYMOON Residence نیز برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مای مون رزیدنس استانبول


در هتل مای مون رزیدنس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس،دریافت سفارشات مارکت، صبحانه در اتاق و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل مای مون رزیدنس استانبول به زبان‌های انگلیسی، فارسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل مای مون رزیدنس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


اتاق های هتل مای مون رزیدنس استانبول شامل اتاق های خانواده، دبل اسمال، دبل استاندارد، دبل دلوکس،سوپریور و ... هستند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. دکوراسیون اتاق ها شیک و دلنشین است و با اسباب و اثاثیه زیبا و هماهنگ چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. تحویل اتاق ها در هتل مای مون رزیدنس استانبول در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر بوده و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۱۱٫۳ صبح الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل مای مون رزیدنس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

فاصله هتل مای مون رزیدنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۳٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است