search
menu

هتل MyKent Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MyKent Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل مای کنت استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مای کنت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل MyKent Hotel Istanbul


هتل مای کنت استانبول یکی از اقتصادی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید در ترکیه انتخاب کنید. هتل MyKent Hotel Istanbul دارای سه ستاره است و چشم انداز آن به سمت ساختمان‌های شهر است و با اقامت در آن می‌توانید خانه‌های شهر را از پنجره محل اقامتتان ببینید. با اقامت در این هتل اقتصادی و زیبا می‌توانید از جاهای دیدنی استانبول مانند: موزه اسباب بازی استانبول، برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، آب انبار باسلیکا و ... بروید تا از دیدن جاذبه‌های متنوع این شهر توریستی لذت ببرید. رزرو آنلاین بلیط هواپیما یک راه آسان برای رفتن به استانبول است که شاتل فرودگاهی ارائه شده توسط هتل برای مسافران می‌تواند بسیار کارآمد باشد. هتل در منطقه کادیکوی شهر استانبول قرار دارد و می‌توانید قبل از سفر مسیر جاهایی که قرار است برای بازدید و گشت گزار بروید را از روی نقشه پیدا کنید. در ادامه به امکانات هتل خواهیم پرداخت تا با اطلاعات کامل‌تری نسبت به انتخاب آن اقدام کنید.

امکانات عمومی هتل مای کنت استانبول


امکانات متنوع هتل MyKent Hotel Istanbul در این بخش بطور کلی در اختیار شما قرار خواهد‌گرفت. هتل دارای اینترنت رایگان پرسرعت وای فای است که در هر قسمت از هتل می‌توانید به آن اتصال یابید و به امور خود رسیدگی کنید. پارکینگ در این هتل وجود ندارد و حیوانات نیز اجازه ورود به این هتل را ندارند. سرگرمی‌های متنوعی نیز در هتل وجود دارد که می‌توانید بعد از غروب آفتاب از برنامه‌های موسیقی در کافه یا سایر برنامه‌ها نیز استفاده کنید. با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید بلیط وسایل نقلیه را تهیه کنید و اگر محل خاصی را مد نظر دارید با این بلیط‌ها به راحتی به آن‌جا بروید.
بصورت ۲۴ ساعته می‌توانید با پذیرش در ارتباط باشید و بهتر است بدانید که دو زبان انگلیسی و ترکی زبان‌هایی هستند که می‌توانید توسط آن با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید. صندوق امانات نیز در این هتل وجود دارد که می‌توانید با خیال راحت وسایل با ارزش خود را در آن قرار دهید و به گشت و گزار در شهر بپردازید. فکس و فتوکپی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنند. هشدار دهنده‌های دود نیز در هتل نصب شده‌است تا درصورتیکه هر گونه دود احتمالی در هتل به وجود آید قبل از ایجاد آتشی خطرناک کارکنان و مسئولان را مطلع سازند. روزانه و بصورت مرتب هتل تحت نظافت قرار می‌گیرد و شما می‌توانید در آرامش ناشی از یک مکان تمیز و مرتب اقامت خوبی را تجربه کنید. اگر نیاز دارید تا لباس‌هایتان را بشویید و یا اتو کشیده تحویل بگیرید می‌توانید از خدمات اتو و خشکشویی هتل البته با هزینه اضافی بهره ببرید. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافه برای آن دسته از مسافرانیکه با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول آمده‌اند ارائه می‌شود.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل MyKent Hotel Istanbul نسبتا شیک و مدرن هستند و تقریبا تمام امکانات اولیه و مورد نیاز برای اقامت در آن‌ها وجود دارد. تلویزیون همراه با قابلیت اتصال به شبکه کودک در تمام واحدها وجود دارد. کمد برای قرار دادن مرتب و صاف لباس‌ها در اتاق‌ها قرار داده شده‌است. تخت‌های راحت و پنجره‌هایی بزرگ آرامش خاصی را به اتاق‌ها بخشیده‌است. اینترنت رایگان در اتاق‌ها نیز قابل دسترسی است. تهویه مطبوع و تمیزی روزانه در تمام واحدهای اقامتی این هتل اجرا شده‌است. انواع اتاق‌های هتل که می‌توانید بر حسب خواست خودتان یکی را انتخاب کنید شامل:
• اتاق استاندارد دو نفره شامل یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد تک نفره شامل یک تخت تک نفره
• اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت اضافی
• اتاق دلکوس سه نفره با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل MyKent Hotel Istanbul رستوران ندارد ولی غذاهای آماده و قابل ارسال به اتاق‌ها در هتل وجود دارد.

فاصله هتل مای کنت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است