search
menu

هتل Muyan Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Muyan Suites Isanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مویان سوئیتس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مویان سوئیتس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Muyan Suites Isanbul


مویان سوئیتس از هتل های خوش نقشه در استانبول است که در قلب یکی از مشهورترین محله های دیدنی استانبول، منطقه تاریخی سلطان احمد، ساخته شده و تنها ۱۰۰ متر از میدان سلطان احمد فاصله دارد. به عبارتی با اقامت در این هتل با یک تیر چند نشان خواهید زد: هم از خدمات و امکانات خوب هتل بهره خواهید برد و هم به مراکز خرید و جاهای دیدنی استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت. مویان لغتی ترکی است که در گذشته از آن استفاده می شد و به معنای مهمان/ مهمان خدا است. هتل مویان با استفاده از این لغت اهمیت و ارزش مهمانان را به خوبی در فرهنگ قدیمی و امروزی ترکی نشان داده. هتل Muyan Suites Isanbul اقامت فراموش نشدنی ای از لاکچری بودن و مهمان نوازی ترکیه ای را برایتان رفم خواهد زد پس هیچ تردیدی به دل راه ندهید و با خیالی آسوده برای رزرو اتاق در هتل مویان سوئیتس اقدام کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مویان سوئیتس استانبول


آسایش و راحتی مهمانان برای هتل مویان سوئیتس اهمیت فراوانی دارد و به همین دلیل این هتل امکانات رفاهی و خدمات مختلفی را به مهمانان خود ارائه می دهد. اگر جزو مهمانانی هستید که با خرید بلیط هواپیما استانبول و از طریق سفر هوایی به این شهر رفته اند، نگران رفت و آمد بین هتل و فرودگاه نباشید چون مویان خدمات شاتل و رفت و برگشت فرودگاهی را برای شما ارائه خواهد داد. علاوه بر این، مویان سوئیتس برای بی نیاز کردن مهمانانش از خدمات حمل و نقل عمومی استانبول خدمات کرایه خودرو را نیز ارائه می دهد. البته اگر خواهان استفاده از وسیله های حمل و نقل عمومی باشید می توانید بدون هیچ دردسری از هتل درخواست کنید تا بلیط مخصوص این وسیله ها را در اختیارتان بگذارد.
خدمات لباسشویی و خشک شویی،‌ خدمات اتو، اتو پرس و واکس کفش خدمات بخش نظافت هتلند که با پرداخت کمی هزینه در دسترستان خواهند بود. کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، نگهبانی ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات کانسیرج، خدمات تبدیل ارز، اتاق چمدان، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته و دسترسی به اینترنت رایگان از دیگر خدمات و امکانات هتل مویان سوئیتس هستند. هتل مویان پارکینگ اختصاصی ندارد اما می توانید اتومبیل خود را در خیابان های نزدیک هتل پارک کنید و نگرانی بابت امنیتش نداشته باشید چون بیرون هتل دوربین مدار بسته تعبیه شده است.
کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی آشنا هستند.

اتاق های هتل


مویان اتاق های عایق صدا، اتاق های خانواده و اتاق های بدون سیگار دارد و در صورت درخواست سوئیت عروس نیز برایتان آماده خواهند کرد. در کل اتاق های هتل به ۳ دسته اتاق های استاندارد، اتاق های دلوکس و اتاق های کانکت (متصل) تقسیم می شوند.

امکانات اتاق های هتل


به جز خدمات روم سرویس که به تمامی اتاق ها ارائه می شود، امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار، آب رایگان، دمپایی، حوله، اتو و میز اتو، لوازم بهداشتی اختصاصی، دستگاه چای/ قهوه ساز و صندوق امانات نیز در تمامی اتاق ها قرار داده شده است. کف تمامی اتاق ها پارکت است و همچنین مهمانان در اتاق های خود امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


امکانات سرگرمی هتل بسیار جذاب و مناسب هر ذائقه و سلیقه ای هستند. کلاس های آشپزی، تورهایی در رابطه با فرهنگ محلی، تورهای پیاده روی و سالن بولینگ از امکانات تفریحی این هتلند و اگر اهل مطالعه باشید می توانید از کتابخانه هتل نیز استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل از نقاط قوت آن است که علاوه بر غذاهای خوبش، برخورد خوب کارکنانش نیز توانسته به خوبی رضایت مهمانان را جلب کند.

فاصله هتل مویان سوئیتس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا حمام ترکی جمبرلی تاش: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است