search
menu

هتل Mirrors Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mirrors Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل میرورز استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل میرورز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mirrors Hotel Istanbul


هتل میرورز در قلب خیابان استقلال استانبول واقع شده است. خیابان استقلال یکی از خیابان‌های پرهیجان در این شهر است که در آن تعداد زیادی رستوران، کافی‌شاپ و گالری‌های هنری و جاذبه‌های دیدنی مانند کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ استانبول، مسجد سلیمانیه و غیره به چشم می‌خورند، شما نیز با اقامت در این هتل با چند دقیقه پیاده‌روی به خیابان استقلال دسترسی خواهید داشت.
این هتل چهار ستاره دارای ساختمانی تاریخی است که اتاق‌هایی با امکانات مدرن دارد و همین امر در جلب توریست و گردشگر نقش زیادی ایفا می‌کند، به طوری که سالانه مسافران زیادی از جاهای مختلف دنیا برای اقامتشان هتل Mirrors Hotel Istanbul را انتخاب می‌کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه استانبول است که ۴۹ کیلومتر فاصله داشته و این از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات موردتوجه توریست‌ها در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای‌فای، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و روم سرویس.

امکانات عمومی هتل میرورز استانبول


در بخش پذیرش پرسنل با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند و به‌صورت ۲۴ ساعت در فراهم‌کردن اقامتی بی‌نظیر برای مسافران تلاش می‌کنند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. این هتل اجازه ورود به حیوانات خانگی را نمی‌دهد. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی نقاط هتل Mirrors Hotel Istanbul قابل دسترس است. پارکینگ اختصاصی نیز در محلی نزدیک به این هتل واقع شده است که نیازی به رزرو قبلی ندارید اما برای استفاده روزانه باید هزینه پرداخت کنید. در صورت نیاز به خدماتی مانند فکس و کپی نیز می‌توانید به لابی هتل مراجعه کنید. همچنین در لابی اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و چمدان‌هایتان وجود دارد. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. همه پرسنل هتل میرورز به زبان‌های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل میرورز در شهر استانبول شامل ۲۷ اتاق و سوئيت است که برخی از اتاق‌های این هتل دارای حمام اسپا در داخل حمام اختصاصی هستند، در حالی که برخی دیگر وان در داخل حمام اختصاصی دارند. در اتاق‌های هتل میرورز فضایی برای نشستن و ریلکس کردن بعد از یک روز خسته‌کننده و بعد از کلی گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر فراهم گشته است و همچنین برای آسایش مسافران در داخل حمام اختصاصی نیز می‌توانید از توالت فرنگی، حوله و دمپایی بهره‌مند شوید. تلویزیون همراه با شبکه‌های ماهواره‌ای در داخل اتاق‌ها قابل استفاده است.
انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل یا توئین، اتاق توئین استاندارد، سوئیت دوخوابه خانواده مخصوص چهار نفر، سوئیت سه‌خوابه خانواده مخصوص ۵ نفر، سوئیت همراه با حمام اسپا، اتاق‌ها در هتل Mirrors Hotel Istanbul به طور مرتب و همه‌روزه نظافت می‌شوند، به دلیل عایق صدا بودن همه اتاق‌ها اقامتی همراه با آسایش را تجربه خواهید کرد و اینکه به دلیل ضد آلرژی بودن اتاق‌ها اقامت خوبی را تجربه خواهید کرد. دقت داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌ها تعبیه شده است. سوئیت‌هایی مخصوص زوج‌های جوان است که مورد توجه تازه عروس و دامادها قرار می‌گیرد و در هنگام خرید بلیط هواپیما برای ماه عسل می‌توانند این سوئیت را انتخاب کنند. از امکانات ارائه شده دیگر در داخل اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، وسایل شست‌وشو، کاناپه، میز کار و کمد لباس اشاره کرد.

فاصله هتل میرورز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه و کاخ توپکاپی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است