search
menu

هتل Miran Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Miran Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل میران استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میران استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Miran Hotel Istanbul


هتل میران از هتل های ۴ ستاره و مشهور در شهر استانبول است که در منطقه معروف و تاریخی سلطان احمد قرار گرفته است. این منطقه جزو مناطقی است که در شهر استانبول طرفدار زیادی دارد و تقریبا می توان گفت اکثر مسافران این منطقه را می شناسند و در هنگام سفرشان با خرید بلیط هواپیما حتما باید از سلطان احمد و جاذبه های دیدنی آن بازدید کنند. همچنین در ۱۵۰ متری این هتل زیبا ایستگاه مترو و تراموا قرار دارد که به وسیله آن ها به جاهای مختلفی از شهر دسترسی خواهید داشت. هتل میران تا مسجد سلطان احمد ۵۰۰ متر و تا مسجد ایاصوفیه نیز ۸۰۰ متر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله ۱۶ کیلومتری و فرودگاه استانبول نیز در فاصله ۵۶ کیلومتری از هتل Miran Hotel Istanbul واقع شده است. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، روم سرویس و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل میران استانبول


در پذیرش هتل میران به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند، دسترسی به اینترنت وای فای نیز به صورت رایگان در تمامی قسمت های این هتل امکان پذیر است. در محوطه هتل میران باغ زیبایی وجود دارد و از تراس اتاق ها چشم انداز دلربایی را تماشا خواهید کرد. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، برای پارک خودرویشان می توانند از پارکینک اختصاصی این هتل بهره مند شوند که در فاصله اندکی از هتل قرار دارد و استفاده از این پارکینگ با پرداخت هزینه امکان پذیر است، البته لازم به ذکر است که نیازی به رزرو قبلی ندارید.
در لابی می توانید به صرافی مراجعه کرده و تبدیل ارز کنید یا وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید، همچنین در لابی هتل Miran Hotel Istanbul می توانید از میز تور و بلیط گردشگری در رابطه با جاذبه های دیدنی راهنمایی و اطلاعات کسب کنید. در صورتی که همراه خود کودک خردسال داشته باشید، هتل میران محلی برای نگهداری کودکان در نظر گرفته شده است، به طوری که برای ساعت ها می توانند آنجا سرگرم باشند. برای بهره مندی از خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش می توانید بخش مربوطه در لابی هتل میران مراجعه کنید، البته استفاده از بخش لباسشویی رایگان است اما برای سایر خدمات باید هزینه پرداخت کنید. پرسنل مجرب هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و ترکی استانبولی تسلط دارند. اگر مسافری مشکلات جسمانی یا حرکتی داشته باشد، در این هتل خدمات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


همه اتاق ها به شیوه مدرن با اسباب و وسایل زیبایی طراحی شده اند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق دوبل یا توئین سوپرییر، اتاق سینگل سوپرییر و اتاق تریپل سوپرییر. در همه اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی و مینی بار وجود دارند. روم سرویس نیز جزو امکانات اصلی این هتل به شمار می رود. سایر امکانات ارائه شده در اتاق های هتل عبارتند از گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون و تلفن. به دلیل عایق صدا بودن اتاق ها اقامتی توام با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین حمام اختصاصی در داخل اتاق های هتل Miran Hotel Istanbul وجود دارد که این حمام ها شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


برای وعده های صبحانه در این هتل انواع غذاهای خوشمزه به صورت سلف سرویس ارائه می شوند. برای وعده های دیگر نیز می توانید از منوی رستوران غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید یا اینکه به رستوران های اطراف هتل سر بزنید.

فاصله هتل میران استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تا بازار بزرگ استانبول: ۶۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است