search
menu

هتل Mint Residence Taksim Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mint Residence Taksim Istanbul
امکانات کلی هتل مینت رزیدنس تکسیم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مینت رزیدنس تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mint Residence Taksim Istanbul


هتل مینت رزیدنس تکسیم یکی از هتل های دو ستاره استانبول است که در ۳.۴ کیلومتری منطقه سلطان احمد و ۰.۶ کیلومتری خیابان استقلال واقع شده است. این هتل از سال ۲۰۱۳ با تمرکز بر دیدگاه میهمان گرا به میهمانان خود خدمت می کند تا نیازهای آن ها را برآورده کند. هتل در نزدیکی پاساژ چیچک واقع شده و ۴۵۰ متر تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد. حمام تاریخی گالاتاسرای نیز در نزدیکی محل اقامت قرار گرفته است. نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله برج گالاتا، ایاصوفیه، موزه پرا، مسجد آبی و کاخ و موزه توپکاپی سالانه باعث جذب گردشگران بسیاری به این هتل شده است. فاصله فرودگاه استانبول تا هتل ۳۹.۳ کیلومتر است و خدمات شاتل فرودگاهی نیز در دسترس است. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر توریستی، هتل Mint Residence Taksim Istanbul گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می آید.

امکانات کلی هتل مینت رزیدنس تکسیم استانبول


میز تور، میز پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان از جمله خدماتی است که در هتل Mint Residence Taksim Istanbul ارائه می شود. این هتل دارای طیف گسترده ای از امکانات است تا اقامت شما را به یک تجربه دلپذیر تبدیل کند. وای فای رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی، دستگاه فکس، فتوکپی، نظافت منزل روزانه و خدمات خشکشویی و لباسشویی در دسترس هستند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از پارکینگ استفاده کنند. قبل از رزرو هتل مینت رزیدنس تکسیم استانبول توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در فضاهای عمومی و اتاق ها ممنوع است به همین دلیل اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. سیستم اعلام و اطفا حریق و کپسول آتش نشانی نیز برای پیشگیری از حوادث ناگهانی تعبیه شده است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. کارکنان مجرب و کار آزموده هتل با تسلط به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی از میهمانان استقبال می کنند. دلایل انتخاب این هتل برای اقامت عبارتند از: قیمت مناسب، تمیزی هتل، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و رزرواسیون آنلاین و ایمن. برای اقامت کودکان زیر ۶ سال هزینه ای دریافت نمی شود. تخت اضافی در این هتل ارائه نمی شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Mint Residence Taksim Istanbul عبارتند از: اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دبل استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق توئین. هتل مینت رزیدنس تکسیم دارای ۱۶۰ اتاق عایق صدای مدرن و زیباست که کف همگی آن ها با فرش پوشانده شده است. اتاق ها به منظور ایجاد احساس راحتی طراحی شده اند و دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، تجهیزات بهداشتی مورد نیاز، سشوار، حوله، سرویس بهداشتی فرنگی، WI-FI رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، تلویزیون ال سی دی با کانال های متنوع محلی و بین المللی، تلفن، کمد لباس، آینه، مینی بار و صندوق امانات هستند. تخت خواب شما بسیار راحت بوده و دارای ملافه درجه یک است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه ای هر روز در Mint Residence Taksim Istanbul سرو می شود. هتل فاقد رستوران است اما رستوران ها، کافه ها و بارهای زیادی در منطقه تکسیم وجود دارد که می توانید غذاهای محلی و بین المللی را در آنها میل کنید.

فاصله هتل مینت رزیدنس تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: ۱۸۰ متر
فاصله تا برج تاریخی گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا ایاصوفیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است