search
menu

هتل Miniature Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Miniature Hotel Istanbul
امکانات هتل مینیاتور استانبول
خدمات هتل مینیاتور استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل مینیاتور استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره Miniature Hotel Istanbul


هتل مینیاتور استانبول در نزدیک‌ترین فاصله ممکن از اماکن توریستی و جذاب شهر استانبول قرار گرفته و با مسجد ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا و کاخ توپکاپی تنها چندصد متر فاصله دارد. هتل در میان گردشگران شهر استانبول بسیار محبوب است و علی الخصوص افرادی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند به دلیل خدمات عالی و امکانات گسترده‌ای که در هتل مینیاتور وجود دارد این هتل را به انتخاب دائمی خود برای سفر به شهر استانبول تبدیل کرده اند. استانبول شهری توریستی با جاذبه‌های گردشگری فراوان است که هر گوشه‌ای از آن از نظر زیبایی‌های طبیعی و تاریخی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. محله سلطان احمد یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مناطق استانبول است که هتل مینیاتور نیز در همین محله قرار گرفته و دسترسی به اکثر جاذبه‌های گردشگری شهر را برای مهمانان آسان می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Miniature Hotel Istanbul اقامت داشته باشید و سفری زیبا و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل مینیاتور استانبول


هتل مینیاتور استانبول امکانات رفاهی متعددی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هتل تا ایستگاه مترو تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا به راحتی و با صرف کمترین هزینه به تمام نقاط شهر استانبول دسترسی داشته باشند. صبحانه در هتل به صورت بوفه باز ارائه می‌شود و خوراکی‌های ترکی سرو شده در وعده صبحانه به قدری غنی، کامل و متنوع هستند که بدون شک از تجربه طعم دلچسب آن‌ها لذت خواهید برد. رستوران هتل نیز با فضای شیک و جذاب و انواع غذاهای لذیذ ترکی در اختیار مهمانان قرار دارد و با ارائه غذاهای خوش طعم، لذت اقامت را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. هتل دارای سالن کنفرانس نیز است و مهمانان می‌توانند برای برگزاری جلسات کاری و تجاری خود در هتل از امکانات آن بهره‌مند شوند. پارکینگ، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های عایق صدا، مبلمان فضای باز، تراس آفتابگیر، مرکز تجاری و… از دیگر امکانات موجود در Miniature Hotel Istanbul هستند.

خدمات هتل مینیاتور استانبول


مزیت‌های هتل مینیاتور استانبول تنها در امکانات رفاهی مطلوب آن خلاصه نمی‌شوند بلکه این هتل خدمات گسترده‌ای را نیز به مسافران ارائه می‌دهد که این خدمات در جلب رضایت مهمانان بسیار تاثیر گذار بوده اند. پرسنل هتل علاوه بر زیان ترکی به زبان‌های انگلیسی و روسی نیز مسلط هستند و با مهر و محبتی که نسبت به مسافران دارند آن‌ها را برای تجربه سفری زیباتر و دلپذیرتر در شهر استانبول راهنمایی می‌کنند. کرایه خودرو از خدمات ویژه این هتل است و مهمانان می‌توانند به وسیله کرایه یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر استانبول به گشت و گذار و خرید بپردازند. Miniature Hotel Istanbul خدمات متنوع دیگری را نیز برای رفاه حال مسافران به مهمانان ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به صندوق امانات، سرویس دربان، امنیت ۲۴ ساعته، ارائه وعده‌های غذایی رژیمی، خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، بلیط جاذبه‌ها و نمایشگاه ها، یرگزاری تورهای پیاده روی و… اشاره کرد.

اتاق های هتل


عمارت هتل مینیاتور استانبول یک ساختمان تاریخی ۱۳۹ساله است که به شکل زیبایی بازسازی شده و تلفیقی از زیباهای سنتی و امکانات مدرن را به مهمانان ارائه می‌دهد. واحدهای اقامتی این مجموعه همگی دارای فضایی دلباز، با سقف بلند و دکوراسیون زیبا هستند که اقامت در آن‌ها برای مهمانان احساس خوشایندی را به همراه خواهد داشت. اتاق دونفره لوکس، اتاق دوتخته لوکس، سوئیت، اتاق دوتخته اقتصادی و سوئیت لوکس از انواع واحدهای اقامتی Miniature Hotel Istanbul هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی Miniature Hotel Istanbul دارای امکانات رفاهی گسترده‌ای هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به تلوزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، میز کار، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، چای ساز، قهوه ساز، امکانات اتو کشی، پذیرایی چای رایگان و… اشاره کرد.

فاصله هتل مینیاتور استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۸۵۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۶.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است