search
menu

هتل Mina Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mina Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل مینا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مینا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mina Hotel Istanbul


هتل مینا در منطقه سلطان احمد و قلب شهر قدیمی استانبول واقع شده است. این هتل چهار ستاره در میان گردشگران به قدری شهرت دارد که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می کنند. فاصله هتل مینا تا فرودگاه آتاتورک حدودا ۲۰ دقیقه است که این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. پرسنل این هتل با معرفی جاذبه های دیدنی و جاهای گردشگری مسافران را راهنمایی می کنند. به دلیل موقعیت مکانی این هتل دسترسی آسانی به جاذبه هایی مانند مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و بازار بزرگ استانبول دارد به طوری که به این جاذبه های از طریق پیاده روی دسترسی خواهید داشت. برخی از امکانات هتل Mina Hotel Istanbul عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها.

امکانات عمومی هتل مینا استانبول


پرسنل مجرب این هتل به صورت ۲۴ ساعته در بخش پذیرش فعالیت دارند، در لابی و بخش پذیرش هتل مینا می توانید از میز تور و بلیط گردشگری بهره مند شوید و به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید. همچنین برای بازدید از بقیه نقاط دیدنی شهر استانبول می توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان و با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Mina Hotel Istanbul را ندارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل دسترس است. اتاق چمدان مخصوص مسافرانی است که وسایلشان را تا فرارسیدن ساعت پروازشان به این اتاق می سپارند. همچنین توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد و آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، باید ماشینشان را در خیابان های نزدیک هتل پارک کنند. همچنین در حین اقامت در این هتل می توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید و به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید. پرسنل مجرب هتل مینا به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به پخش موسیقی و اجرای زنده، کلاس های آشپزی و تورهای پیاده روی و سرگرمی های عصرانه و کلاب های شبانه اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل مدرن بوده و دارای دکوراسیونی زیبا با وسایل و تجهیزات بی نظیر هستند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق سوپرییر، اتاق اکونومی، اتاق سوپرییر با چشم انداز دریا، اتاق دوبل دلوکس، سوئیت خانواده، سوئیت کوئین با چشم انداز دریا و سوئیت کینگ با چشم انداز دریا. همه اتاق ها به طور روزانه مرتب می شوند و امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این هتل عبارتند از تلویزیون، کمدلباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی و اینترنت وای فای رایگان. همچنین به داخل این اتاق ها روم سرویس ارائه می شود. برای دسترسی به اتاق های هتل Mina Hotel Istanbul می توانید سوار آسانسور شوید. همچنین به دلیل عایق صدا بودن اتاق های این هتل اقامتی توام با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد. برای افراد سیگاری نیز محل مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه شده است، زیرا استعمال سیگار در داخل اتاق ها ممنوع است.

رستوران هتل


رستوران و بار موجود در این هتل انواع غذاهای خوشمزه همراه با نوشیدنی ها ارائه می کنند. همچنین در تراس این هتل می توانید چشم انداز دل انگیزی از دریای مرمره را تماشا کنید و انواع غذاهای محلی و بین المللی با نوشیدنی های محلی نوش جان کنید.

فاصله هتل مینا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۳۵۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است