search
menu

هتل Hotel Miklagord Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل HOTEL MİKLAGORD
امکانات و خدمات عمومی هتل میکلاگورد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل میکلاگورد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل HOTEL MİKLAGORD


هتل یک ستاره میکلاگورد در شهر تماشایی و تاریخی استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل میکلاگورد موقعیت قرارگیری بسیار خوبی در شهر استانبول دارد؛ به طوری که به جاهای دیدنی استانبول از جمله جاذبه‌های تاریخی معروف بسیار نزدیک است. هتل HOTEL MİKLAGORD با امکاناتی خوب برای اقامتی به‌صرفه و متناسب با بودجه‌ای متوسط است و همچنین برای مسافرانی که به دنبال هتلی اقتصادی اما در عین حال راحت هستند و می‌خواهند بیشتر ساعات روز را به بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر زیبای استانبول بگذرانند، می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد. اگر علاقه داشته باشید که سوار قطارهای تراموا شهر استانبول بشوید، یک ایستگاه قطار در نزدیکی هتل میکلاگورد استانبول قرار دارد. برای رسیدن به هتل میکلاگورد، می‌توانید بلیط هواپیما استانبول از سفرمارکت خریداری کنید و فاصله‌ای حدود ۳۱ کیلومتر را از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل میکلاگورد استانبول طی کنید. یکی از جاذبه‌های تماشایی شهر استانبول که در طول اقامت خود در شهر استانبول و هتل میکلاگورد حتما باید از آن بازدید کنید؛ برج دختر استانبول است.

امکانات و خدمات عمومی هتل میکلاگورد


امکانات و تجهیزات مختلفی در هتل HOTEL MİKLAGORD استانبول تعبیه شده‌است که برای اقامتی راحت و خاطره‌انگیز، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: لابی، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، فکس و فتوکپی. خدمات بسیار خوب و با کیفیتی که در هتل میکلاگورد در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات و دسترسی ویژه معلولین، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، شاتل گشت شهری و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی و اتو است. اگر علاقه‌مند باشید که با تور و برنامه مشخص شهر استانبول را کشف کنید؛ از خدمات تور هتل میکلاگورد استفاده کنید. در صورتی‌که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل میکلاگورد استانبول استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. کارکنان مجرب هتل HOTEL MİKLAGORD علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های خارجی مانند فارسی، انگلیسی، ایتالیایی، عربی، آذربایجانی و روسی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌های مختلفی در هتل میکلاگورد استانبول قرار دارد که با چیدمان و طراحی جذاب، گیرا و راحت برای اقامتی خوش که همراه با آسودگی خیال باشد؛ برای مسافران تعبیه شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل HOTEL MİKLAGORD بدین شرح است: اتاق‌ یک نفره، اتاق اقتصادی دو نفره با تخت دابل، اتاق اقتصادی دو نفره با تخت تویین، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل. در هتل میکلاگورد می‌توانید با خانواده و یا دوستان خود اقامتی آسوده و به‌یادماندنی را داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل


امکانات بسیار خوبی در اتاق‌های هتل میکلاگورد استانبول وجود دارد که متناسب با اقامتی بدون کمبود و راحت است که شامل مواردی است از قبیل: مبلمان، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، دمپایی، تلفن، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در هتل HOTEL MİKLAGORD استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید؛ اما در مکان مشخص شده آن در هتل میکلاگورد امکان سیگار کشیدن وجود دارد.

فاصله هتل میکلاگورد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است