search
menu

هتل Mia Berre Hotels Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mia Berre Hotels Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل میا برر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میا برر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mia Berre Hotels Istanbul


هتل چهار ستاره و باشکوه میا برر در شهر استانبول، شهر تاریخی و گردشگر‌پذیر کشور ترکیه قرار دارد. هتل میا برر با مراکز خرید و جاهای دیدنی استانبول فاصله کمی دارد و یک ایستگاه مترو هم در نزدیکی آن قرار دارد. در صورتی که بلیط چارتر استانبول رزرو کرده‌باشید، به راحتی می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول در کمتر از یک ساعت با ماشین به هتل Mia Berre Hotels برسید. در طول مدتی که در هتل میا برر استانبول اقامت دارید، حتما از آب انبار باسیلیکا استانبول بازدید کنید زیرا آب انبار باسیلیکا (Basilica Cistern) یکی از جذاب‌ترین بناهای تاریخی و جاهای دیدنی استانبول است. وقتی صحبت از یک بنای قدیمی می‌شود، اولین چیزی که ذهن ما را مشغول می‌کند قدمت آن مکان تاریخیست. در واقع آب انبار باسیلیکا در سال‌های ۵۶۵-۵۲۶ میلادی در دوران امپراطوری بیزانس و به دستور ژوستینیانوس اول ساخته شد. این بنای قدیمی و کهن در کنار مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول قرار دارد که اگر یک روز قصد دیدن هر کدام از این بناها را داشتید می‌‎توانید هر دو بنای بی‌نظیر را در یک روز ببینید.

امکانات و خدمات عمومی هتل میا برر


امکانات و تجهیزات مختلفی در هتل Mia Berre Hotels تعبیه شده است که برای اقامتی راحت و به یادماندنی، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: لابی، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، آسانسور، رستوران، میز و صندلی در فضای باز، پارکینگ رایگان، تهویه مطبوع، اتاق جلسات، اتاق کنفرانس، فکس و فتوکپی. خدمات عالی که در هتل میا برر استانبول در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات ویژه معلولین، صبحانه، شاتل گشت شهری، تبدیل ارز، خدمات بلیط، میز تور برای ارائه و فروش تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. در صورتی‌که بلیط ارزان استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل میا برر استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. اگر علاقه دارید که با ماشین در شهر گشتی بزنید، هتل میا برر استانبول امکان اجاره اتومبیل دارد. کارکنان مجرب هتل میا برر علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های انگلیسی و عربی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند. قابل ذکر است در هتل میا برر امکان برگزاری مراسمات تولد، جشن و عروسی هم وجود دارد.

اتاق های هتل


در هتل مجلل میا برر تعداد ۸۰ اتاق متنوع وجود دارد که با چیدمانی چشم‌نواز و راحت طراحی شده‌اند و متناسب با اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز هستند. اتاق‌های هتل Mia Berre Hotels شامل این اتاق‌ها است: اتاق‌های استاندارد یک نفره، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های کامفورت دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های کامفورت با تخت دابل، اتاق‌های لوکس با تخت تویین، اتاق‌های لوکس با تخت دابل و اتاق‌های خانوادگی که ظرفیت سه فرد بزرگسال و یک کودک را دارند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل میا بر دارای وسایل کامل و مهجز به امکاناتی هستند که تمام نیازهای مسافران در طول سفر در نظر گرفته‌شده‌است تا مهمانان با کمبودی مواجه نشوند. امکانات اتاق‌های هتلMia Berre Hotels شامل مواردی هستند مانند مبلمان، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کتری برقی، مینی‌بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون، سشوار، اینترنت رایگان و پرسرعت، چای و قهوه ساز، تلفن، سیستم هشدار و اطفا حریق، میز آرایش و صندلی. باید توجه داشته‌باشید که در اتاق‌های هتل میا برر استانبول امکان سیگارکشیدن وجود ندارد اما در مکان مخصوصی که برای آن در هتل تعبیه شده‌است، می‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


می‌توانید در محوطه هتل در فضای باز که کافی‌شاپ و رستوران سرباز برای ماه های تابستان است، در کنار همراهان و خانواده خود بنشینید، بعد از گردش در شهر و گذراندن یک روز طولانی در استانبول، در فضایی دنج و دلپذیر میان‌وعده و یا غذا میل کنید، از محیطی مطبوع و آرام لذت ببرید و ساعاتی خوش و فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

رستوران هتل


رستوران شیک و دنج هتل میا برر در طبقه همکف هتل قرار دارد. رستوران میا برر انواع خوراک‌های لذیذ بین‌المللی و به سبک ترکی را سرو می‌کند و می‌توانید صبحانه‌ای مفصل و یا ناهار و شامی به‌یادماندنی را در فضایی دلنشین میل کنید. خوراک مخصوص کودکان، میوه، شکلات و بیسکوییت هم در هتل Mia Berre Hotels امکان درخواست دارد.

فاصله هتل میا برر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید کانیون استانبول: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال: ۱۶ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است