search
menu

هتل Metro Suites Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Metro Suites Taksim Istanbul
امکانات عمومی هتل مترو سوئیت تکسیم استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مترو سوئیت تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Metro Suites Taksim Istanbul


هتل مترو سوئیت تکسیم از جمله هتل‌های سه ستاره‌ای است که در استانبول واقع شده‌است. این هتل همانطور که از نام آن پیداست فاصله بسیار نزدیکی با میدان تکسیم نیز دارد. هتل دارای واحدهای اقامتی اتاق مانند و سوئیت است و اقامتی بسیار راحت را در آن تجربه خواهید کرد. مبلمان هتل شیک و بسیار راحت انتخاب شده‌است و این موارد در کنار خدمات کلی هتل می‌تواند اقامت بسیار راحت و آرامش بخشی را برای شما رقم بزند. با اقامت در این هتل می‌توانید از گالری‌های نزدیک، تئاترها و زندگی پر جنب و جوش شبانه شهر توریستی استانبول بهره ببرید. تورهای گردشگری این امکان را به شما خواهند داد که از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به راحتی بتوانید به استانبول سفر کنید. فاصله هتل تا فرودگاه استانبول نیز ۳۱ کیلومتر است. استانبول از جمله شهرهای گردشگری کشور ترکیه است و می‌توانید با اقامت در یک هتل راحت مانند مترو سوئیت تکسیم استانبول به جاهای دیدنی استانبول مانند: میدان تکسیم، موزه پرا، موزه معصومیت، مسجد سلیمانیه و ... بروید و سفر بسیار به یادماندنی را برای خودتان بوجود بیاورید. در ادامه می‌توانید با خدمات کلی و عمومی هتل بیشتر آشنا شوید.

امکانات عمومی هتل مترو سوئیت تکسیم استانبول


هتل Metro Suites Taksim Istanbul امکانات و خدمات خوبی برای مسافرانش ارائه می دهد و شما قطعا خدمات خوبی را از این هتل دریافت خواهید کرد. اینترنت هتل برای ارائه به مسافران در بهترین درجه از کیفیت و سرعت قرار دارد. در بخش‌های مختلف هتل شما بطور رایگان می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته‌باشید و ارتباط خود را با دنیای مجازی حفظ کنید. هتل با ارائه خدمات نظافت روزانه می‌تواند محیطی آرامش بخش را برای مسافرانش بوجود آورد. شاتل و ترانسفر فرودگاهی با هزینه برای مسافرانی که سفر هوایی را برای سفر خودشان انتخاب کرده‌اند، در خدمت مسافران قرار می‌گیرد. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران است و کارکنان مجرب هتل می‌توانند به زبان‌های آذری، ترکی، انگلیسی و فارسی صحبت کنند و با مسافران ارتباط برقرار کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را دارند و قبل از ورود به هتل بهتر است با پذیرش هتل این مسئله را هماهنگ کنید. تهویه مطبوع هتل و وجود وسایل سرمایشی و گرمایشی هتل در بهترین سطح اجراشده‌است. فکس و فتوکپی برای مسافرانیکه به این افراد نیاز دارند نیز قابل دسترسی است. پارکینگ به مسافران ارائه نمی‌شود و اگر خودرو شخصی در این سفر همراه شما است بهتر است این موضوع را قبل از سفر به این هتل در نظر بگیرید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Metro Suites Taksim Istanbul به دو صورت اتاق و سوئیت هستند و شما می‌توانید به راحتی نوع واحد اقامتی مد نظرتان را انتخاب کنید. واحدهای اقامتی مجهز به تلویزیون هستند و شما می‌توانید در طی زمان‌های اقامت در هتل با این تلویزیون سرگرم شوید. اینترنت نیز در اتاق‌ها قابل دسترسی است و در محل اقامتتان به راحتی می‌توانید به اینترنت اتصال داشته باشید. اتاق‌های دارای لوازم و دیوارهای سفید هستند و می‌توانید آرامش را در این اتاق‌های آرامش بخش تجربه کنید. برخی اتاق‌ها سوئیت هستند و لوازم کافی برای آشپزی وجود دارد. لوازم گرمایشی و سرمایشی نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد. سرویس بهداشتی و حمام نیز از جمله امکانات بهداشتی هستند که در تمام واحدها وجود دارند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل:
• اتاق بزرگ تک نفره با یک تخت تک نفره
• سوئیت ویژه با چهار تخت تک نفره
• اتاق استاندارد دو نفره با دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل Metro Suites Taksim Istanbul رستوران ندارد ولی شما می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف رستوران برای تهیه غذا استفاده کنید.

فاصله هتل مترو سوئیت تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است