search
menu

هتل Meserret Palace Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Meserret Palace Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل مسرت پالاس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مسرت پالاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Meserret Palace Hotel Istanbul


هتل مسرت پالاس یکی از هتل‌های ۴ ستاره و مشهور در منطقه فاتح استانبول ترکیه است. این هتل زیبا در منطقه سیرکجی فاتح استانبول قرار دارد و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در طول سال مملو از مسافر می‌شود، مسافرانی که از نقاط مختلف جهان در هنگام سفر به استانبول و خرید بلیط هواپیما این هتل را نیز رزرو می‌کنند. همچنین به دلیل قرارگیری این هتل در این منطقه حدوداً ۸۵۰ متر تا مسجد و موزه ایاصوفیه و ۴۵۰ متر تا بازار ادویه فاصله خواهید داشت.
مناطق دیدنی مشهور دیگر در نزدیکی این هتل عبارت‌اند از مسجد آبی و کاخ و موزه توپکاپی. علاوه بر این‌ها، آب‌انبار باسیلیکا و بازار بزرگ استانبول نیز کمتر از یک کیلومتر تا این هتل فاصله دارند. به دلیل نزدیکی ایستگاه تراموای مرمره می‌توانید در عرض چند دقیقه و با پیاده‌روی به این ایستگاه بروید و از این طریق به نقاط مختلف استانبول دسترسی داشته باشید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Meserret Palace Hotel Istanbul نیز فرودگاه استانبول است که با ۴۰ کیلومتر فاصله از هتل مسرت پالاس از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل مسرت پالاس استانبول


از میان امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط اشاره کرد. همچنین در لابی این هتل می‌توانید از میر تور، بلیط و گردشگری بهره‌مند شوید و با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول بیشتر آشنا شوید یا اینکه بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی را از این قسمت تهیه کنید. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه نیز می‌توانید با سر زدن به صرافی موجود در این هتل نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمی هستند برای اقامت در این هتل دچار هیچ مشکلی نمی‌شوند و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه می‌کنند.
خدماتی نظیر خشک‌شویی و لباسشویی با هزینه مجزا در هتل مسرت پالاس انجام می‌گیرد. پرسنل هتل Meserret Palace Hotel Istanbul به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی، صربستانی و ترکی استانبولی تسلط دارند. توجه داشته باشید که این هتل زیبا دارای پارکینگ نیست، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید از خیابان‌های نزدیک برای پارک خودروی‌شان استفاده کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل به شیوه عثمانی طراحی‌شده‌اند. همه اتاق‌ها شامل امکانات و خدمات مدرنی هستند. در داخل اتاق‌ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و حمام اختصاصی دایر گردیده است. با اقامت در هتل مسرت پالاس انواع گوناگونی اتاق وجود دارند که عبارت‌اند از اتاق دوبل اکونومی، اتاق توئین دلوکس، سوئيت کینگ شامل دو اتاق‌خواب با ظرفیت ۱۰ نفر، اتاقک کوادروپل دلوکس با بالکن و ظرفیت ۸ نفر، اتاق دوبل دلوکس، اتاق تریپل دلوکس، اتاق دوبل با تراس و اتاق دوبل اکونومی با چشم‌انداز شهر. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Meserret Palace Hotel Istanbul می‌توان به کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و امکانات شستشو اشاره کرد. همچنین همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و استعمال سیگار نیز در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل مسرت پالاس می‌توان به دوچرخه‌سواری، کرایه دوچرخه یا کرایه ماشین اشاره کرد.

رستوران هتل


در میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به رستوران اشاره کرد که وعده صبحانه به‌صورت روزانه سرو می‌شود. همچنین بطری آب، انواع میوه و شکلات در داخل اتاق قرار داده‌شده است که برای استفاده از آن‌ها باید هزینه مجزا پرداخت کنید و در داخل منوی رستوران هتل Meserret Palace Hotel Istanbul غذاهای رژیمی مخصوصی وجود دارند که بنا به درخواست مسافران ارائه می‌شود.

فاصله هتل مسرت پالاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است