search
menu

هتل Mercure Umraniye Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Istanbul Umraniye
خدمات و امکانات عمومی هتل مرکور استانبول عمرانیه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مرکور استانبول عمرانیه تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Mercure Istanbul Umraniye


هتل مرکور استابول عمرانیه از هتل های ۴ ستاره استانبول است که در یکی از مناطق تجاری استانبول قرار گرفته و با اقامت در آن بسیاری از مراکز خرید استانبول را در چند قدمی تان خواهید داشت. هتل مرکور به ویژه برای مهمانانی که می خواهند با فرهنگ محلی ترکیه بیشتر آشنا شده و اقامت و سبک زندگی همانند مردم ترکیه را تجربه کنند عالی است. گذشته از موقعیت خوب، Mercure Istanbul Umraniye مرکور خدمات و امکانات مناسبی را نیز در اختیار مهمانانش قرار داده که مطابق با آخرین اصول مهمانداری و هتلداری دنیا ارائه می شود.

خدمات و امکانات عمومی هتل مرکور استانبول عمرانیه


خدمات روم سرویس، خدمات خشک شویی و لباسشویی، اینترنت و پارکینگ رایگان از جمله خدماتی است که با اقامت در هتل مرکور به آن ها دسترسی خواهید داشت. این هتل تلاش کرده تا با ایجاد امکانات ضروری و مورد نیاز مهمانان آنان را بی نیاز از خدمات خارج هتل کند تا مهمانانش زمان بیشتری را برای استراحت یا گشت و گذار در جاهای دیدنی استانبول داشته باشند چون بیشتر افرادی که با خرید بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده اند قصد بازدید جاذبه ها، مراکز خرید و جاهای تفریحی این شهر را دارند. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات کانسیرج، سیستم اعلام حریق، زنگ هشدار، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، اتاق های بدون آلرژی، اتاق چمدان، پذیرش و نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته، صندوق امانات و سالن همایش از دیگر خدمات ارائه شده این هتل هستند. مرکور به فکر مهمانان سالمند و توان یاب خود هم بوده و برای آنان علاوه بر رمپ ویژه ورودی، سرویس های بهداشتی و روشویی هایی متناسب با ویلچر تعبیه و سرویس حمامش را به زنگ های هشدار مجهز کرده است. علامت‌هایی با خط بریل نیز برای این دسته از مهمانان در بخش های مختلف قرار دارد. اگر قصد سفر با حیوان خانگی را دارید بد نیست بدانید که هتل مرکور پذیرای حیوانات خانگی نیست.

اتاق های هتل


مرکور ۴ اتاق و ۲ سوئیت مختلف دارد که انواع امکانات را در آن ایجاد کرده است. انواع اتاق های هتل شامل اتاق های سوپریور با تخت کینگ سایز، اتاق های سوپریور با تخت تویین، اتاق های دلوکس با تخت تویین و اتاق سوپریور با ۱ تخت دابل و ۱ تخت سینگل است که اتاق سوپریور با ۱ تخت دابل و ۱ تخت سینگل آن قابل دسترس برای مهمانان با ویلچر است. راحتی و پاکیزگی اتاق های هتل زبانزد مهمانان است و توانسته از این نظر رضایت کامل آن ها را کسب کند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل مجهز به تلویزیون، مینی بار و فضای نشیمن هستند. خدمات روم سرویس به تمامی اتاق های هتل ارائه می شود و در حمام اتاق ها لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز قرار داده شده است. در صورت تمایل می توانید درخواست صبحانه در اتاق را دهید.

امکانات سرگرمی رفاهی هتل


مهمانانی که در هتل مرکور اقامت دارند می توانند رایگان از استخر سرپوشیده هتل استفاده کنند. اگر وقتی برای ورزش دارید می توانید از باشگاه ورزشی هتل استفاده کنید و خستگی ورزش را در اسپای هتل با ماساژ و سونا در کنید.

رستوران هتل


مرکور دارای رستورانی شیک و زیباست که انواع غذاهای مدیترانه ای و محلی ترکیه ای را ارائه می دهد. اگر هوس غذاهای کبابی و گریل شده هم داشته باشید می توانید در رستوران هتل سفارش دهید.

فاصله هتل مرکور استانبول عمرانیه تا اماکن و جاهای دیدنی



فاصله تا مرکز خرید واترگاردن: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم:۴.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ایستنیه پارک: ۱۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است