search
menu

هتل Melek Hotels Moda Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Melek Hotels Moda Istanbul
امکانات عمومی هتل ملک مودا استانبول
سرگرمی های هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ملک مودا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Melek Hotels Moda Istanbul


هتل ملک مودا یکی از هتل های ۳ ستاره در منطقه کادیکوی استانبول است. این هتل زیبا دارای تراس بوده و چشم انداز دلربایی از دریا و جزایر پرینس از این تراس ها قابل تماشاست. فرودگاه آتاتورک با ۴۴ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیمای استانبول نگران زمان پروازتان نباشید. لازم به ذکر است که استفاده از شاتل فرودگاهی شامل هزینه جداگانه است. از امکانات عمومی ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق ها ضدسیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته و نمای ساحلی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ملک مودا استانبول


در هتل ملک مودا پذیرش ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از میهمانان سراسر دنیا استقبال می کنند و در فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی در تلاش هستند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. امکاناتی نظیر برگزاری جلسات کاری نیز در این هتل فراهم گردیده است و به راحتی می توانید از این امکانات با پرداخت هزینه بهره مند شوید. در لابی هتل نیز میز تور و بلیط گردشگری وجود دارد و از این طریق می توانید از جاهای دیدنی شهر استانبول بازدید کنید. در هنگام اقامت در هتل ملک مودا اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.
دقت داشته باشید که هتل Melek Hotels Moda Istanbul دارای پارکینگ نبوده و برای مسافرانی که ماشین شخصی دارند، خیابان های اطراف به عنوان محل پارک مناسب هستند. در صورت سفر به شهر استانبول به قصد کار و تجارت می توانید با اقامت در این هتل زیبا در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. در لابی هتل ملک مودا می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور و بلیط گردشگری بهره مند شوید. پرسنل مجرب هتل ملک مودا به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

سرگرمی های هتل


از سرگرمی های این هتل می توان به تورهای دوچرخه سواری و قدم زدن در ساحل اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


همه اتاق ها دارای دکوراسیونی بی نظیر همراه با بالکن با چشم انداز دریا هستند، همچنین به دلیل عایق صدا بودن اتاق ها اقامتی دنج و سرشار از آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد. اتاق ها به طور روزانه و رایگان نظافت می شوند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئین دولوکس، اتاق دوبل بیسیک، سوئیت با چشم انداز دریا، سوئیت با چشم انداز شهر و سوئیت کینگ با جکوزی. در همه واحدهای اقامتی سیستم تهویه مطبوع هوا دایر بوده و از امکانات ارائه شده در داخل اتاق های هتل Melek Hotels Moda Istanbul می توان به مینی بار، آشپزخانه با تجهیزات کامل مانند یخچال، کتری برقی، لوازم آشپزخانه، اجاق گاز و انواع ظروف اشاره کرد. همچنین با اقامت در اتاق های این هتل می توانید از گاوصندوق، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، فضای نشیمن، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تلفن استفاده کنید. حمام اختصاصی با تجهیزات کامل نیز در داخل اتاق ها دایر گردیده است.

رستوران هتل


هتل ملک مودا رستوران ندارد اما در هنگام اقامت در این هتل می توانید در آشپزخانه های موجود در واحدها به سلیقه خودتان غذا بپزید یا اینکه به رستوران های نزدیک این هتل سر زده و انواع غذاهای خوشمزه ترکی نوش جان کنید.

فاصله هتل ملک مودا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کالامیس: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱۶.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۲۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است