search
menu

هتل Melas Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Melas Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل ملاس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ملاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Melas Hotel Istanbul


هتل ملاس استانبول هتلی ۵ ستاره در منطقه مشهور بشیکتاش است. این هتل در یکی از بهترین مناطق استانبول واقع‌شده و از این طریق دسترسی آسانی به سایر نقاط شهر خواهید داشت. یکی از مزیت‌های خوب این هتل قسمت پذیرش آنلاین است و اینکه برای سفرهای دونفره گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. هتل ملاس به دلیل قرارگیری در نزدیکی منطقه شیشلی محل اقامت مسافران زیادی در طول سال می‌شود، مسافرانی که با رزرو بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. مرکز کنگره استانبول با ۲.۳ کیلومتر فاصله از هتل Melas Hotel Istanbul قرارگرفته است و دسترسی به سایر جاذبه‌های دیدنی از طریق مترو و سایر وسایل نقلیه امکان‌پذیر هستند؛ برخی از جاذبه‌های مشهور شهر استانبول عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه، مسجد و موزه ایاصوفیه و چندین جای دیگر. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه استانبول است که با ۳۱ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، توجه داشته باشید که برای استفاده از این شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته و آنلاین، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ملاس استانبول


بخش پذیرش در هتل ملاس به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و آماده استقبال از مسافران هستند. همچنین در لابی می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس و تبدیل ارز بهره‌مند شوید. برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید این شهر می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید. همچنین بخش بیزینس این هتل در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به خاطر کار و تجارت عازم شهر استانبول می‌شوند، این افراد با خیال راحت می‌توانند جلساتشان را در این مرکز برگزار کنند. در لابی این هتل بخشی به‌عنوان سالن زیبایی آرایشی دایر گردیده است و انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی ارائه می‌شود. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است و برای استفاده از اینترنت نیازی به پرداخت هزینه ندارید، اما پارکینگ اختصاصی در هتل Melas Hotel Istanbul دایر گردیده که برای استفاده از آن باید به‌صورت ساعتی هزینه پرداخت کنید ولی نیازی به رزرو قبلی ندارید. در لابی می‌توانند از خدمات باربری و اتاق چمدان بهره‌مند شوید و اینکه از مغازه سوغاتی فروشی انواع وسایل موردنیازتان را تهیه کنید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و حمام ترکی اشاره کرد، همچنین محوطه این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که از تماشای منظره لذت خواهید بود. همچنین در هتل ملاس استانبول می‌توانید بیلیارد و مینی گلف بازی کنید که این دو در میان توریست‌ها طرفداران خاصی دارد. ازجمله امکانات سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به ایروبیک، برنامه‌های سرگرم‌کننده و اتاق بازی اشاره کرد. استخر موجود در داخل این هتل رایگان بوده و در تمامی طول سال دایر است. توجه داشته باشید که استخر موجود در هتل Melas Hotel Istanbul برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و در کنار آن نیز صندلی برای ریلکس کردن تعبیه‌شده است. ساعات کاری این استخر همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب است. علاوه بر این‌ها، باشگاه بدن‌سازی در این هتل دایر گردیده و انواع دستگاه‌های مجهز و به‌روز دنیا در داخل آن وجود دارند. در بخش اسپا می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شوید و بعد از گشت‌وگذار روزانه ریلکس کرده و به آرامش برسید. سایر امکانات ارائه‌شده در مرکز اسپای این هتل عبارت‌اند از اتاق بخار، حمام عمومی و حمام روباز ترکی و سونا. استفاده از هر یک از این امکانات شامل هزینه جداگانه هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین دلوکس، اتاق کوئین دلوکس، اتاق خانواده با حمام اختصاصی، اتاق دوبل استاندارد و سوئیت اکسکیوتیو که این سوئیت شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی است. ازجمله امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، کاناپه، میز کار وسایل شستشو، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن و بالکن اشاره کرد. همچنین به دلیل دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور مسافرانی که با ویلچر حرکت می‌کنند، دچار مشکل نخواهند شد و برای این مسافران در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی هتل Melas Hotel Istanbul مسیر مشخصی تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


این هتل بی‌نظیر شامل رستوران، کافی‌شاپ و بار است. همه‌روزه صبحانه حلال و سلف‌سرویس در این رستوران ارائه می‌شود. برای وعده‌های دیگر مانند میان وعده، ناهار، شام نیز می‌توانید به‌صورت منویی انواع غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، استیک، ترکی محلی و بین‌المللی را سفارش دهید.

فاصله هتل ملاس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ‌ و موزه توپکاپی: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است