search
menu

هتل Mas Suites Nisantasi Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mas Suites Nisantasi Istanbul
امکانات عمومی سوئیت ماس نیشان تاشی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله سوئیت ماس نیشان تاشی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mas Suites Nisantasi Istanbul


هتل ماس سوئیت نیشان تاشی از محل‌های اقامت ۴ ستاره در منطقه مشهور نیشان تاشی استانبول واقع‌شده است. این سوئيت تا مرکز شهر ۵ کیلومتر فاصله دارد و در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه متروی عثمان بی برسید. از طریق همین مترو نیز می‌توانید به‌تمامی نقاط استانبول دسترسی داشته باشید، همچنین می‌توانید از مغازه‌های لاکچری برند، چندین رستوران و کافی‌شاپ در محدوده پیاده‌روی این منطقه بازدید کنید. منطقه بشیکتاش نیز حدوداً ۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارد و از طریق آن به منطقه آسیایی و بندرگاه دسترسی آسانی خواهید داشت. برای رفتن به خیابان مشهور استقلال نیز حدود دو و نیم کیلومتر فاصله دارید. فرودگاه استانبول با ۴۰ کیلومتر فاصله از Mas Suites Nisantasi Istanbul از طریق شاتل فرودگاه قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق خانواده، اتاق ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی سوئیت ماس نیشان تاشی استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های این سوئیت آپارتمان قابل‌دسترس است. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و خدمات مربوط به باربری نیز در لابی این هتل انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل آزاد بوده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. درصورتی‌که به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی نیاز داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید به لابی هتل مراجعه کرده و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. ممکن است سفر شما به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت باشد که جای نگرانی نیست و در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید به مسئولین مربوطه در بخش بیزینس این هتل اطلاع دهید تا جلسات و کنفرانس‌های خود را در این مرکز برگزار کنید.
همچنین برای مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنید، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است و دسترسی به‌تمامی طبقات هتل Mas Suites Nisantasi Istanbul از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیایی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همچنین پارکینگ اختصاصی این هتل در محلی نزدیک به آن واقع‌شده است که استفاده از آن شامل هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. در لابی این سوئیت نیز می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور بلیط و گردشگری و صرافی بهره‌مند شوید. مغازه‌هایی برای سوغاتی فروشی در لابی دایر گردیده‌اند که می‌توانید برای دوستان و آشنایان خود انواع سوغاتی‌ها را تهیه کنید. به یاد داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل محل مشخصی به دور از سایر مسافران تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


در این سوئیت می‌توانید از خدماتی مانند اسپا، سونا و حمام ترکی بهره‌مند شوید که همین امر سبب محبوبیت در میان گردشگران شده است. امکانات مربوط به اسپا شامل اسکراب بدن و ماساژ است، انواع ماساژها در مرکز سلامت این هتل ارائه می‌شود. علاوه بر این‌ها اتاق بخار و حمام ترکی نیز جزو خدمات مربوط به پوست و زیبایی هستند. ازجمله فعالیت‌های سرگرم‌کننده دیگر در هتل Mas Suites Nisantasi Istanbul می‌توان به گالری‌های هنری و کتابخانه اشاره کرد. برای تهیه بلیط‌های ورودی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر نیز می‌توانید به لابی مراجعه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل‌آپارتمان شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. همچنین برخی از واحدها دارای تراس یا بالکن بوده و چشم‌انداز بی‌نظیر از محیط اطراف مقابل چشم‌هایتان خواهد بود. همچنین یخچال و کتری برقی نیز جزو امکانات ارائه‌شده در اتاق‌خواب‌ها به شمار می‌رود. حمام اختصاصی در داخل هر واحد تعبیه‌شده و شامل دوش، وان، توالت فرنگی و دمپایی هستند.
واحدهای اقامتی موجود در هتل Mas Suites Nisantasi Istanbul عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، سوئیت دلوکس، سوئيت خانواده سوئیت و اتاق دوبل اکونومی بدون پنجره. در داخل سوئیت‌های این هتل نیز آشپزخانه دایر گردیده است که این آشپزخانه شامل یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، امکانات شستشو، ماکروویو، اجاق‌گاز و ماشین ظرف‌شویی هستند. به دلیل عایق صدا بودن اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این‌ها می‌توانید از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه، فضای نشیمن، فضای غذاخوری، تلویزیون، تلفن و کمد لباس بهره‌مند شوید. سوئیت‌های مخصوص زوج‌های جوان نیز معمولاً موردتوجه تازه عروس و دامادها قرار می‌گیرد.

رستوران هتل


برای شروع یک روز عالی می‌توانید از صبحانه هتل شروع کنید و همانند راحتی منزل خودتان می‌توانید غذاها را در داخل اتاق نوش جان کنید. وعده‌های ناهار و شام نیز به‌صورت بسته‌بندی‌شده در اختیارتان قرار داده می‌شود، همچنین می‌توانید از رستوران‌های اطراف این هتل بهره‌مند شوید.

فاصله سوئیت ماس نیشان تاشی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است