search
menu

هتل Martinenz Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Martinenz Hotel Istanbul
امکانات هتل مارتیننز
خدمات هتل مارتیننز
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مارتیننز استانبول

درباره هتل Martinenz Hotel Istanbul


هتل مارتیننز استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره بسیار عالی در شهر استانبول است که پس از اقامت در آن متوجه می‌شوید امکانات رفاهی موجود در این هتل بیش از حد انتظار از یک هتل سه ستاره بوده است. مهم‌ترین ویژگی هتل موقعیت مکانی فوق العاده آن است که دسترسی به بسیاری از اماکن گردشگری معروف شهر را برای مهمانان آسان می‌کند. بازار بزرگ استانبول که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین بازار‌های سرپوشیده جهان است در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که مایل باشند از آن دیدن کنند و به گشت و گذار و خرید بپردازند. گفتنی است که بازار بزرگ استانبول خود به تنهایی یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول است و هرساله مسافران زیادی از سرتاسر دنیا تنها برای تماشای زیبایی‌های بی‌نظیر این بازار به شهر استانبول سفر می‌کنند. مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا و… نیز از دیگر امکان جذاب نزدیک به هتل مارتیننز هستند که با اقامت در این هتل می‌توانید بازدید از آن‌ها را در سفر خود تجربه کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Martinenz Hotel اقامت داشته باشید و سفری زیبا و فراموش نشدنی را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل مارتیننز


امکاناتی که در هتل مارتیننز استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند واقعا در حد یک هتل ۳ ستاره فوق العاده عالی و راضی کننده هستند و از همین جهت مهمانان از اقامت در این هتل پشیمان نخواهند شد. تراس پشت بام هتل چشم اندازی فوق العاده زیبا و خیره کننده را از شهر استانبول و دریای مرمره در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و تماشای این مناظر علی الخصوص در شب، احساس بسیار خوبی دارد. رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و بدون شک از تجربه صرف غذا در آن لذت خواهید برد. استخرهای سرپوشیده هتل در تمام طول سال باز هستند و مهمانان ساکن هتل در هر سنی که باشند می‌توانند به صورت رایگان از امکانات این استخرها بهره‌مند شوند. هتل دارای اتاق بخار و مرکز آب گرم و سلامتی نیز است که آرامش و رفاه کامل را در هنگام اقامت به مهمانان هدیه می‌کند. اتاق‌های غیر سیگاری، اینترنت رایگان، اتاق‌های عایق صدا و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Martinenz Hotel هستند.

خدمات هتل مارتیننز


هتل مارتیننز استانبول خدمات گسترده متفاوتی را نیز به مسافران ارائه می‌دهد که در مجموع سبب شده‌اند مهمانان از اقامت در هتل احساس راحتی داشته باشند و کمبودی را در زمان سکونت تجربه نکنند. مرکز اسپا و ارائه انواع خدمات ماساژ دست، سر، پا و… از پرطرفدارترین خدمات ارائه شده در این هتل هستند که می‌توانید از آن‌ها ذر جهت رفاه و آرامش بیشتر در هتل بهره‌مند شوید. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بدون رفت و آمدهای اضافه ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. خدمات خانه داری هتل نیز به صورت روزانه فعال است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می‌کند. خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، میز تور، برگزاری تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری، پذیرش ۲۴ساعته و… از دیگر خدمات موجود در Martinenz Hotel هستند که که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل مارتیننز استانبول فضای زیبا و مطلوبی دارند که اقامت در آن‌ها احساس خوبی را برای مهمانان به همراه خواهد داشت. ابن هتل دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق یک نفره، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته استاندارد، سوئیت خانوادگی و اتاق دوتخته اقتصادی اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی Martinenz Hotel می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، امکانات اتو کشی، حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلفن و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مارتیننز استانبول


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۴.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است