search
menu

هتل Marida Residence Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marida Residence Taksim Istanbul
امکانات کلی هتل ماریدا رزیدنس تکسیم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ماریدا رزیدنس تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Marida Residence Taksim Istanbul


هتل سه ستاره ماریدا رزیدنس تکسیم با موقعیت مکانی نزدیک به میدان تکسیم، مراکز خرید و مراکز تجاری، اقامتی آرام را به میهمانان خود ارائه می دهد. این هتل دارای چشم انداز شهر و اقامتگاه هایی در مرکز استانبول است و در فاصله کمی از خیابان استقلال و مرکز کنگره استانبول قرار گرفته است. بدون شک این شهر یکی از شگفت انگیزترین نقاط جهان است و مکان های زیادی برای بازدید دارد. از جمله نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل آپارتمان می توان به کاخ دلمه باغچه، برج دختر، مسجد سلیمانیه، مرکز خرید دمیرون و برج گالاتا اشاره کرد.
علاوه بر بازدید از مهمترین جاذبه های گردشگری مانند مساجد و موزه ها، تنوع بسیار زیاد این مقصد به شما فرصتی می دهد تا مکان های کمتر شناخته شده دیگری را نیز کشف کنید. با انتخاب این هتل برای اقامت می توانید به راحتی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کرده و به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید. کافه ها و رستوران های پر طرفداری نیز در این منطقه وجود دارند. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۳۲ کیلومتر از هتل Marida Residence Taksim Istanbul فاصله دارد. همچنین این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد. اگر قصد تهیه بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، این هتل با داشتن موقعیت مکانی عالی و قیمت مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل ماریدا رزیدنس تکسیم استانبول


از جمله امکانات مشهوری که در این هتل ارائه می شود می توان به اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی و تهویه مطبوع اشاره کرد. قبل از رزرو هتل ماریدا رزیدنس به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. کشیدن سیگار در اتاق ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده است تا آن ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند. کارکنان با تجربه و کارآزموده هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تحویل اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می گیرد. توجه داشته باشید که در هتل Marida Residence Taksim Istanbul ظرفیت تخت اضافی وجود ندارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل آپارتمان دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق دبل اقتصادی، سوئیت، استودیو کینگ، اتاق دبل سوپریور، اتاق کوئین دارای بالکن و اتاق دبل لوکس دارای بالکن است که متناسب با نیاز خود و خانواده می توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و سفر بی نظیری را تجربه کنید. هر یک از اتاق های هتل Marida Residence Taksim Istanbul مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، چای ساز، آباژور، کمد لباس، یخچال و اجاق گاز است. در اتاق ها آشپزخانه و وسایل آشپزی نیز وجود دارد. همچنین اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش، سرویس بهداشتی، حوله، سشوار و سایر ملزومات بهداشتی هستند. برای آسایش و راحتی میهمانان اتو و میز اتو نیز در اتاق ها تعبیه شده است.

فاصله هتل ماریدا رزیدنس تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است