search
menu

هتل Levni Hotel & Spa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Levni Hotel & Spa
امکانات و خدمات عمومی هتل لونی هتل اند اسپا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لونی هتل اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Levni Hotel & Spa


هتل لونی هتل اند اسپا، یک هتل ۵ ستاره زیبا و لوکس در قلب تپنده شهر استانبول، یعنی منطقه فاتح است که اقامتگاه مناسب و ایده آل برای افراد خاص پسند به حساب می آید. امکانات رفاهی فراهم شده در هتل و موقعیت مکانی عالی آن، از عمده دلایل مهمانان برای رزرو هتل لونی هتل اند اسپا هستند. گرچه، رفتار شایسته و درخور کارکنان هتل نیز نقش بسیار مهمی در این امر دارد. اقامت در هتل Levni Hotel & Spa فوق العاده راحت، دلنشین و خاطره انگیز است.

امکانات و خدمات عمومی هتل لونی هتل اند اسپا


در هتل لونی هتل اند اسپا امکانات رفاهی و خدماتی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی شان را به خرید بلیط هواپیما استانبول ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده و بابت هر روز مبلغی را پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی شیک و زیبای هتل، واقع در طبقه همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، مرکز تجاری، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و روزنامه است. ضمنا، پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار گرفته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه های شهر، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، اتو پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات برای معلولین، کرایه خودرو و روم سرویس به پذیرش هتل مراجعه نمایند. پرسنل هتل با شکیبایی و روی خوش به نیازها و درخواست های مهمانان رسیدگی می کنند.
همچنین، کارکنان هتل لونی هتل اند اسپا به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ترکی مسلط هستند و به خوبی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می کنند. محوطه بیرونی هتل لونی هتل اند اسپا بسیار دلباز و نشاط بخش است؛ زیرا دارای فضای سبز، تراس، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و تجهیزات باربکیو بوده و برای تنفس و استراحت فوق العاده مناسب است. مهمانانی که در سفر به استانبول می خواهند حیوان خانگی شان را همراهشان بیاورند، لازم است بدانند که هتل لونی هتل اند اسپا حیوانات خانگی را پذیرش نمی کند.

اتاق های هتل


انواع اتاق های شیک و لوکس با امکانات گوناگون، مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل لونی هتل اند اسپا وجود دارد. واحدهای اقامتی هتل لونی هتل اند اسپا شامل اتاق های خانواده، سوئیت عروس و داماد، وی آی پی (VIP)، دبل یا توئین استاندارد، دبل یا توئین دلوکس، دبل اگزکتیو، کینگ سوئیت، تریپل استاندارد، دلوکس خانواده و ... هستند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند که در صورت درخواست قابل رزرو اند. تمام واحدها عایق صدا و عاری از هرگونه عوامل آلرژی زا هستند. نظافت و تمیزی اتاق ها قابل تضمین و اطمینان بخش است، زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها فوق العاده جذاب، لوکس و دلنشین است. ترکیب رنگی به کار رفته در دکوراسیون بسیار هماهنگ و زیبا به نظر می رسد. این اتاق ها خوراک افراد خاص و لوکس پسند هستند. استعمال سیگار در سراسر هتل و اتاق ها، به استثنای فضای مخصوص سیگار در لابی، اکیدا ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل لونی هتل اند اسپا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل واحدهای اقامتی هتل لونی هتل اند اسپا امکانات رفاهی استاندارد و اساسی باکیفیت و لوکس شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلفن، قهوه/ چای ساز، دراور، کمد لباس، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، دمپایی، سشوار و ... فراهم گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


ساعاتی که مهمانان در داخل هتل سپری می کنند، می توانند از امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل بهره مند شوند. یک استخر سرپوشیده در هتل وجود دارد که تمام سال قابل استفاده و برای مهمانان رایگان است. مرکز سلامت و اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و اسپا شامل ماساژ، اتاق بخار، صندلی ماساژور، لایت تراپی، اسکراب بدن، سونا و ... ارائه می دهد. مهمانان برای ریلکسیشن می توانند از این خدمات استفاده نمایند. حمام ترک نیز در هتل وجود دارد و استفاده از آن بر ای کسانی که تاکنون تجربه حمام ترک و آب تنی به روش عثمانی را نداشته اند، پیشنهاد می شود. آن دسته از مهمانان خوش فرم و هیکلی که حتی در سفر مراقب سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند تمرینات روزانه خود را به طور مرتب در سالن بدنسازی هتل انجام دهند. برای مهمانانی هم که دوست دارند در همه حال زیبا و مرتب به نظر برسند، یک سالن زیبایی طراحی شده که انواع خدمات زیبایی را به خانم ها و آقایان ارائه می دهد. البته که کودکان در این مورد فراموش نشده اند و برای آن ها شبکه های مخصوص کودک در نظر گرفته شده است. خانواده ها می توانند از خدمات کودک و کودکیاری هتل استفاده کرده و با خیال راحت کودکشان را به مسئولیت مربوطه بسپارند.

رستوران هتل


رستوران گورمت لونی، در وعده های صبحانه، ناهار، برانچ و شام انواع غذاهای ترکی، عثمانی و محلی را برای مهمانان تدارک دیده و به صورت بوفه ای و منوی آلاکارته سرو می کند. وعده صبحانه هتل شامل غذاهای قاره ای، وگان و حلال است. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی های رنگارنگ و متنوع برای مهمانان آماده می کند.

فاصله هتل لونی هتل اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۹۵۰ متر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است