search
menu

هتل Lavanta Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lavanta Hotel
امکانات کلی هتل لاوانتا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل لاوانتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lavanta Hotel


هتل لاوانتا از هتل‌های سه ستاره شهر استانبول است که در منطقه تاریخی بی اوغلو، خیابان استقلال قرار دارد. استانبول به دلیل جاذبه‌های فراوانی که دارد یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان به شمار می‌رود و هتل‌ها متفاوتی، مناسب برای انواع سلیقه در آن وجود دارد. هتل لاوانتا انتخابی عالی برای گردشگرانی است که به فضاهای قدیمی شهر علاقه‌مند هستند. کافه‌ها، گالری‌ها، موزه‌ها و بوتیک‌های فراوانی در خیابان استقلال قرار گرفته‌اند که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.
Lavanta Hotel به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت است؛ جاذبه‌هایی نظیر برج گالاتا و کاخ دلمه باغچه کم‌تر از ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارند. همچنین با اقامت در هتل لاوانتا استانبول دسترسی خوبی به مراکز خرید استانبول خواهید داشت. لاوانتا از هتل‌های اقتصادی استانبول به شمار می‌رود؛ نزدیکی به سیستم حمل و نقل عمومی از دیگر مزیت‌های این هتل است که استفاده از آن به کاهش هزینه‌های سفر کمک می‌کند. امکانات و خدمات رفاهی متنوعی در این هتل ۷ طبقه برای مهمانان تدارک دیده شده است. پس از خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل لاوانتا استانبول می‌توانید از امکانات این هتل برخوردار شوید.

امکانات کلی هتل لاوانتا


در هتل ۳ ستاره Lavanta امکانات متعدد و باکیفیتی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با دوستان و خانواده‌تان در ارتباط باشید. شاتل فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات اساسی هتل لاوانتا استانبول به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش هتل امکانات و خدمات متنوعی از جمله چک این/اوت خصوصی، خدمات کانسیرج، خدمات تور، خدمات بلیط و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. سیستم اعلام حریق، دوربین مداربسته در قسمت‌های مشترک، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش از دیگر امکانات هتل لاوانتا هستند.
با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید در شهر استانبول رانندگی کرده و به راحتی از تمام جاهای دیدنی استانبول بازدید نمایید. کارکنان هتل بسیار خونگرم و خوش‌برخورد هستند و با توجه هرچه تمام برای ایجاد اقامتی دلپذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. لازم به ذکر است به دو زبان ترکی و انگلیسی در این هتل صحبت می‌شود. با اقامت در این هتل از خدمات نظافت روزانه، واکس کفش، اتو، لاندری و خشک‌شویی بهره‌مند خواهید شد. هتل لاوانتا پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال در این هتل تمام‌بها محاسبه می‌شود. سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل لاوانتا دارای ۱۵ اتاق شیک و زیبا است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد هم‌سفران خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نماییند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد سینگل، اتاق استاندارد دوبل، اتاق تریپل، اتاق تویین، سوئیت با تراس، سوئیت ماه‌عسل و اتاق خانواده است. صندوق امانات، آباژور، میز، کمد لباس، مبلمان، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، سشوار، حمام، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی از جمله امکاناتی هستند که داخل واحدهای اقامتی هتل لاوانتا قرار گرفته‌اند. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافی ندارند.

رستوران هتل


صبحانه در هتل لاوانتا رایگان و شامل گزینه‌های کانتیننتال و حلال است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های محبوبی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. رستوران اسکی بابل اجاک باشی فقط ۵۰ متر با هتل فاصله دارد و رستوران‌های دیگری نظیر رستوران بوفه پاکستانی علی بابا و رستوران سلوی کم‌تر از ۱ کیلومر با هتل فاصله دارند.

فاصله هتل لاوانتا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از برج گالاتا استانبول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله از کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله از برج دختر استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله از آب‌ انبار باسیلیکا استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است