search
menu

هتل Lausos Hotel Sultanahmet Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lausos Hotel Sultanahmet Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لاسوس سلطان احمد استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لاسوس سلطان احمد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lausos Hotel Sultanahmet Istanbul


هتل چهار ستاره لاسوس سلطان احمد یک بوتیک هتل جدید است که در قطب گردشگری کشور ترکیه یعنی شهر تاریخی و زیبای استانبول واقع شده‌است. این هتل باشکوه به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول و جاذبه‌های تاریخی، سواحل و مراکز خرید شهر استانبول نزدیک است. هتل لاسوس سلطان احمد در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول قرار دارد و به مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی بسیار نزدیک است. در زمان سفر به شهر استانبول و اقامت در هتلLausos Hotel Sultanahmet حتما از ساحل فلوریا استانبول که ساحلی محبوب و مشهور در بین گردشگران شهر استانبول است، بازدید کنید. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل لاسوس سلطان احمد حدود ۴۵ کیلومتر فاصله دارد و به راحتی می‌توانید از فرودگاه به هتل برسید. اگر بخواهید با قطار تراموا در شهر گشتی بزنید، خبر خوب این است که هتل لاسوس به دو ایستگاه قطار تراموا نزدیک است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنها برسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل لاسوس سلطان احمد استانبول


هر آنچه که از امکانات و خدمات باکیفیت و خوب که از یک هتل چهار ستاره انتظار می‌رود را می‌توانید در هتل لاسوس سلطان احمد پیدا کنید. امکانات و تجهیزات هتل لاسوس سلطان احمد استانبول شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک با طراحی چشم‌نواز، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل با سرعت بالا، رستوران مخصوص صبحانه، تراس با میز و صندلی و فضای سبز و سیستم تهویه مطبوع.
خدماتی که هتل Lausos Hotel Sultanahmet برای مسافران ارائه میکند، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات بلیط، خدمات معرفی و ارائه تور، ارائه و فروش بلیط‌های جاذبه‌ها، نمایش‌های سرگرمی و رویدادها، نگهداری از چمدان، ارائه بلیط‌های وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، خدمات اتاق و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی، اتوی شلوار و واکس کفش است. در هتل لاسوس سلطان احمد، خدمات مناسبی هم برای مسافران کاری و تجاری در نظر گرفته شده‌است از جمله فکس، فتوکپی، کامپیوتر و پرینتر. اگر تمایل دارید در شهر استانبول خودتان رانندگی کنید، در هتل لاسوس امکان اجاره خودرو وجود دارد. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل لاسوس سلطان احمد استفاده کنید تا ترددی راحت و بی‌دغدغه را داشته باشید. کارکنان مجرب هتل Lausos Hotel Sultanahmet علاوه بر زبان ترکی، مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی و روسی هستند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


در مجموع ۳۴ اتاق و واحد اقامتی در هتل لاسوس سلطان احمد قرار دارد که در انواع متنوعی هستند و بدین شرح هستند: سوئیت‌های دریم، سوئیت‌های بوسفور، سوئیت‌های سلطان احمد، سوئیت‌های توپکاپی، اتاق‌های دابل با نمای دریا، اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های سوپریور سلطان، اتاق‌های خانوادگی لاسوس پالاس، اتاق‌های سه نفره یوفمیا، اتاق‌های سوپریور عثمانی و اتاق‌های خانوادگی. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل لاسوس سلطان احمد استانبول دارای دکوراسیونی تاریخی و به سبک عثمانی هستند که اقامت در آن برای مسافران بسیار دلپذیر و خاطره انگیز است.
سوئیت مخصوص ماه‌عسل هم در هتل لاسوس سلطان احمد وجود دارد. وسایل و تجهیزاتی که در اتاق‌های هتل لاسوس سلطان احمد در اختیار مسافران قرار دارد شامل مواردی است از جمله: یخچال، اینترنت رایگان، تلویزیون، مینی‌بار، مبلمان، میز، صندوق امانات، حمام با دوش، وان و جکوزی داخل حمام، وسایل بهداشتی مخصوص حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، کمد لباس، سیستم هشدار و اطفا حریق، تلفن و سیستم گرمایشی. باید به خاطر داشته باشید که اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن را ندارند. در صورت تمایل از خدمات وی‌آی‌پی اتاق، این امکان برای مسافران مهیا است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل Lausos Hotel Sultanahmet فعالیت‌های سرگرمی مختلفی برای تفریح معرفی و ارائه می‌کند؛ مانند تورهای پیاده‌روی، کنسرت‌های موسیقی و تورهای دوچرخه‌سواری. در داخل خود هتل لاسوس سلطان احمد استانبول، می‌توانید در تور و یا کلاس‌‌ آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. اگر علاقه‌مند هستید که با همسفران و یا خانواده خود شبی به‌یادماندنی را در خارج از هتل سپری کنید، از طریق هتل لاسوس سلطان احمد استانبول، یک شب شام را در یک مکان شیک و عالی رزرو کنید.

رستوران هتل


در رستوران دنجی که در داخل هتل لاسوس سلطان احمد وجود دارد، می‌توانید صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را میل کنید؛ همچنین چندین صندلی هم در تراس سرسبز و باصفای هتل لاسوس قرار دارد که در فضای باز و مطبوع می‌توانید در کنار خانواده، دوستان و همراهان خود ساعاتی خوش را سپری کنید. بوفه مخصوص کودکان هم در هتل لاسوس سلطان احمد در دسترس است.

فاصله هتل لاسوس سلطان احمد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ادویه: ۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است