search
menu

هتل Kybele Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kybele Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل کیبله استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کیبله استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kybele Hotel Istanbul


هتل کیبله استانبول در قلب منطقه تاریخی پنینسولا واقع شده است. این هتل دو ستاره دارای ساختمانی تاریخی است که به سبک دوره عثمانی ساخته شده است. با اقامت در این هتل در عرض چند قدم پیاده روی می توانید از چندین جاذبه تاریخی مانند مسجد سلطان احمد، مسجد و موزه ایاصوفیه و کاخ توپکاپی بازدید کنید. همچنین از بالکن های موجود در اتاق های این هتل می توانید محوطه و باغ زیبایی را تماشا کنید. برای دسترسی به فرودگاه آتاتورک و فرودگاه استانبول شاتل فرودگاهی فراهم گردیده است که استفاده از این شاتل فرودگاهی شامل هزینه جداگانه است. براساس نظرات مسافرانی که تا به حال این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت هتل Kybele Hotel Istanbul یکی از معروف ترین و بی نظیرترین هتل های منطقه پنینسولا به شمار می‌رود، به طوری که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان است. برخی از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاقهای خانواده، اتاق های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس و بار.

امکانات عمومی هتل کیبله استانبول


کارکنان هتل کیبله به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. از امکانات موجود در لابی این هتل می‌توان به اتاق چمدان، خدمات تور و بلیط گردشگری و تبدیل ارز اشاره کرد. همچنین در بخش پذیرش نیز کارکنان به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط این هتل قابل دسترس است. پارکینگ موجود در این هتل به صورت خیابانی بوده و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه ندارید. در لابی هتل چندین مغازه سوغاتی فروشی نیز دایر گردیده تا مسافران از این مغازه ها برای دوستان و آشنایان خود خرید کنند. برای کودکان کوچکتر نیز محل بازی تعبیه شده است، همچنین با تماشای تلویزیون و شبکه های مخصوص کودکان می توانند برای ساعت ها سرگرم شوند. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه در هتل Kybele Hotel Istanbul انجام می گیرند. در کتابخانه موجود در لابی این هتل می توانید انواع کتاب ها را مطالعه کنید و نوشیدنی های گرم و سرد بر اساس سلیقه تان سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین اگر به خرید بلیط هواپیما در فصل تابستان اقدام کنید، در باغ اطراف این هتل می توانید بر روی صندلی های آفتاب گیری دراز کشیده و از آفتاب بهره مند شوید. برای گشت و گذار در سطح شهر و برای بازدید از جاذبه های دیدنی نیز می توانید از لابی هتل ماشین کرایه کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل کیبله انواع گوناگونی اتاق وجود دارد که بر اساس بودجه و تعداد نفراتتان می توانید اتاق مورد نظر را انتخاب کنید. انواع اتاق ها عبارتند از اتاق دوبله استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده مخصوص چهار نفر، اتاق دوبل دلوکس، اتاق سینگل، اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل رومانتیک که مخصوص زوج های جوان بوده و معمولاً در هنگام سفر برای ماه عسل این اتاق را انتخاب می کنند. اتاق های موجود در هتل Kybele Hotel Istanbul همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند و همگی به طور مرتب و رایگان نظافت می‌شوند. در همه اتاق ها امکاناتی نظیر مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، کمدلباس و حمام اختصاصی وجود دارد. همچنین در همه اتاق ها بالکن تعبیه شده است تا از چشم انداز زیبای محوطه و منطقه تاریخی لذت ببرید. اتاق ها در هتل کیبله عایق صدا بوده و در فراهم کردن اقامتی آرام همراه با سکوت نقش اساسی دارند. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال دخانیات در داخل اتاق ها برای افراد سیگاری محلی مشخص به دور از اتاق‌های دیگر تعبیه شده است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه با انواع غذاهای تازه به سبک سنتی سرو می شود. شما می توانید برای وعده های ناهار و شام نیز به صورت منویی از رستوران این هتل غذا سفارش دهید. همچنین برای افرادی که رژیم غذایی مخصوصی دارند، منوی خاصی در نظر گرفته شده است که بر اساس درخواست مسافران ارائه می‌شود. رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و ترکی محلی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به صورت منوی ارائه می دهد.

فاصله هتل کیبله استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲۴۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۸۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است