search
menu

هتل Kupeli Palace Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Küpeli Palace Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کوپلی پالاس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات و تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوپلی پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Küpeli Palace Hotel Istanbul


استانبول شهری با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مکان‌های دیدنی متنوع در کشور ترکیه است. این شهر که هر ساله مورد بازدید گردشگران زیادی قرار می‌گیرد دارای مراکز خرید، اسکله‌ها و هتل‌های فراوان و بسیار خوبی هم است که باعث شده‌است که شهر استانبول مقصد محبوب مسافران باشد. یکی از هتل‌های باکیفیت در این شهر، هتل کوپلی پالاس است که در موقعیت عالی در شهر قرار دارد، به جاذبه‌های معروف شهر استانبول نزدیک است و از شلوغی‌های خیابان‌ به دور است. هتل Küpeli Palace Hotel تا میدان تکسیم و خیابان استقلال که یکی از مکان‌های مشهور استانبول است، حدود ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، می‌توانید از فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن تا هتل کوپلی پالاس را در کمتر از ۵۰ دقیقه با ماشین طی کنید. قابل ذکر است که این هتل مجلل در نزدیکی دریای مرمره قرار گرفته‌است و می‌توانید در کنار دریا قدم بزنید و یا در عرض ۲۲ دقیقه با ماشین به ساحل فلوریا استانبول که محبوبیت زیادی دارد، بروید و اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را در آنجا بگذرانید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کوپلی پالاس


امکانات، خدمات و تجهیزات قابل تمجید هتل Küpeli Palace Hotel شامل این موارد است: لابی شیک با فضایی صمیمی، چیدمانی چشم‌گیر و به سبک ترکی، پارکینگ، اینترنت وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، باشگاه ورزشی، اسپا، حمام ترکی، سونا، تبدیل ارز، خدمات تور، خدمات بیدارباش و سیستم اطفا حریق. خدمات نظافتی هتل کوپلی پالاس استانبول شامل نظافت روزانه، لباسشویی و اتو است. اگر بلیط هواپیما چارتر خریداری کرده‌اید، از پذیرش هتل کوپلی پالاس بخواهید که برای شما تاکسی بگیرند تا بدون دغدغه به فرودگاه برسید.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و بسیار زیبایی با دکوراسیونی چشم‌نواز و گیرا در هتل کوپلی پالاس قرار دارند که برای اقامتی آسوده و راحت طراحی شده‌اند. در مجموع تعداد ۴۳ اتاق در هتل Küpeli Palace Hotel واقع شده‌اند. اتاق‌ها بدین شرح هستند: اتاق‌های استاندارد با تخت تویین یا تخت دابل، اتاق‌های ویژه با تخت تویین یا تخت دابل، اتاق‌های لوکس با تخت دابل، اتاق‌های اکسکیوتیو با تخت دابل، اتاق‌های سه تخته و سوئیت‌ها. اتاق ویژه ماه‌عسل هم برای زوجین در هتل کوپلی پالاس وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


انواع وسایل و تجهیزات با کیفیت بالا در اتاق‌های هتل کوپلی پالاس استانبول گرد‌آوری شده‌اند تا مسافران در طول اقامت خود با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی فراموش‌نشدنی و عالی را تجربه کنند. امکانات اتاق‌ها شامل مواردی هستند از قبیل: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، رستوران مخصوص صرف وعده صبحانه، اطفا حریق، صندوق امانات، حمام با دوش یا وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، چای و قهوه ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، میز، صندلی، مبلمان و تلفن. از ویژگی‌های خاص اتاق‌های هتل Kupeli Palace Hotel این است که دارای چیدمانی رنگارنگ، شاد و جذاب هستند که گویی همانطور که از نام هتل پیدا است، شما در حال استراحت‌کردن در قصری با‌شکوه هستید. فراموش نکنید که اتاق‌ها امکان سیگارکشیدن ندارند، اما در محوطه مشخص شده‌‌اش در هتل می‌توانید سیگار بکشید.

امکانات و تفریحی و سرگرمی هتل


تفریح سالم و دلپذیری که در هتل Küpeli Palace Hotel وجود دارد و می‌توانید از آن نهایت استفاده را ببرید، اسپا و حمام ترکی است که به شادابی پوست شما کمک می‌کند و حس شادی و سرخوشی را تجربه می‌کنید؛ به ویژه در فصل زمستان گذراندن چند دقیقه ای در سونای بخار هم بسیار لذت‌بخش و مفید است. همچنین به باشگاه ورزشی هم سری بزنید.

رستوران هتل


در هتل کوپلی پالاس وعده صبحانه به صورت بوفه باز مهیا است و مسافران می‌توانند در سالن داخل هتل و یا در فضای باز هتل در محیطی دلنشین، مطبوع، سرسبز و دنج با خانواده، دوستان و دیگر همراهان خود بنشینند و خوراک‌های لذیذ و به سبک صبحانه ترکی را در وعده صبحانه میل کنند، لذت ببرند و خاطراتی شیرین را برای خود بسازند.

فاصله هتل کوپلی پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید استانبول مال: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید ونیزیا استانبول: ۲۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است