search
menu

هتل Kavalali Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kavalalı Suites Istanbul
امکانات هتل و سوئیت کاوالالی استانبول
خدمات هتل کاوالالی سوئیتس
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل و سوئیت کاوالالی استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Kavalalı Suites Istanbul


هتل کاوالالی استانبول یک هتل آپارتمان ۳ ستاره در شهر استانبول است که با محیط تمیز و زیبا، امکانات رفاهی مناسب و موقعیت مکانی عالی، توانسته نظر بسیاری از گردشگران استانبول را به خود جذب کند و به انتخاب دائمی بسیاری از مسافران این شهر تبدیل شود. هتل از لحاظ موقعیت مکانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و با اقامت در آن می‌توانید به بسیاری از اماکن توریستی شهر استانبول دسترسی داشته باشید. پل گالاتا، خیابان استقلال، میدان تکسیم و… از جمله اماکن معروف نزدیک به این هتل هستند که هرکدام از آن‌ها شکوه و جذابیت‌های مخصوص به خود را دارند و بدون شک از تماشای آن‌ها پشیمان نخواهید شد. علاوه برآن اطراف این هتل پر از مغازه‌های رنگارنگ و مراکز تجاری و تفریحی متنوع است که بهترین محل را برای خرید و گشت و گذار مهمانان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در هتل آپارتمان زیبای Kavalalı Suites اقامت داشته باشید و سفری زیبا و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل و سوئیت کاوالالی استانبول


مزیت‌های فراوانی برای اقامت در هتل کاوالالی سوئیتس استانبول وجود دارند که سبب شده‌اند این هتل در بین گردشگران شهر استانبول محبوبیت ویژه‌ای داشته باشد. فضای آرامش بخش، شیک و زیبای واحدهای اقامتی این هتل سبب می‌شوند که مهمانان در هنگام اقامت احساس خوشایندی داشته باشند و به نحو احسن از سفر خود لذت ببرند. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان همگی مجهز به آشپزخانه به همراه امکانات کامل برای پخت و پز هستند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا در صورت تمایل آشپزی را در سفر خود تجربه کنند. هتل دارای محل غذاخوری نیز است و اگر به صورت گروهی سفر کرده باشید می‌توانید غذای خود را به صورت دوره همی در سالن غذاخوری هتل میل نمایید. اطراف این هتل نیز پر از رستوران‌های دریایی، بین المللی و ترکی متنوع است که می‌توانید صرف غذا در این رستوران‌ها تجربه کنید و از تنوع غذایی آن‌ها لذت ببرید. اینترنت رایگان، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، اتاق‌های عایق صدا و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در هتل Kavalalı Suites Istanbul به شمار می‌روند.

خدمات هتل کاوالالی سوئیتس


سوئيت کاوالالی استانبول خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهد تا مهمانان در زمان اقامت احساس رفاه و راحتی داشته باشند. پرسنل این هتل بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و با روی باز و محترمانه با مهمانان برخورد می‌کنند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و با چندین زبان از جمله ترکی، انگلیسی، روسی، عربی و آذربایجانی از مسافران استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات خانه داری است و واحدهای اقامتی به صورت روزانه سرویس می‌شوند. امکان تبدیل ارز در محل نیز برای مهمانان فراهم شده و مسافران می‌توانند بدون رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را از صرافی موجود در هتل تهیه کنند. خشکشویی و سرویس اتو هتل نیز فعال هستند و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، میز تور، امنیت ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان و… از دیگر خدمات موجود در Kavalalı Suites به شمار می‌روند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل آپارتمان Kavalalı Suites همگی دارای فضایی شیک و مجهز هستند که بدون شک از اقامت در آن‌ها لذت خواهید برد. از انواع واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به آپارتمان سه خوابه، اتاق لوکس تک نفره، اتاق استدیو با مبل تختخواب شو، سوئیت لوکس خانوادگی، آپارتمان چهارخوابه لوکس، سوئیت جونیور با بالکن، آپارتمان اجرایی، آپارتمان دوخوابه، اتاق دونفره و سوئیت لافت اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل کاوالالی سوئیتس استانبول می‌توان به یخچال، اجاق گاز، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلفن، میز تحریر و… اشاره کرد.

فاصله هتل و سوئیت کاوالالی استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۹۵۰ متر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است