search
menu

هتل Kalkedon Hostel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره Kalkedon Hostel
امکانات کلکدون هاستل
خدمات کلکدون هاستل
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا کلکدون هاستل استانبول

درباره Kalkedon Hostel


کلکدون هاستل استانبول یک اقامتگاه بسیار مقرون به صرفه در شهر استانبول است و برای افرادی که قصد دارند سفری اقتصادی و کم هزینه را در استانبول تجربه کنند گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید. هاستل‌ها در واقع خوابگاه‌های ارزان قیمت درون شهری هستند که معمولا در نزدیکی مرکز شهر قرار می‌گیرند و نسبت به سایر هتل‌ها هزینه‌ای بسیار معقول‌تر دارند. کلکدون هاستل نیز در نزدیکی اماکن تاریخی و معروف شهر استانبول قرار گرفته که از جمله اماکن گردشگری نزدیک به آن می‌توان به کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و برج دختر استانبول اشاره کرد.
از آنجایی که مخاطب هاستل‌ها بیشتر افراد جوان و گردشگران ماجراجو هستند، علاوه بر هزینه‌های اقتصادی، سکونت در این هاستل می‌تواند مزیت‌های دیگری نیز مانند پیدا کردن دوست‌های جدید از کشورهای مختلف، آشنایی با فرهنگ‌های متنوع و… را نیز برای مسافران به همراه داشته باشد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در Kalkedon Hostel سفری متفاوت و دست داشتنی را در استانبول تجربه کنید.

امکانات کلکدون هاستل


کلکدون هاستل استانبول به عنوان یک خوابگاه جمعی امکانات متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که مهمانان می‌توانند در زمان اقامت در این هاستل از آن‌ها بهره‌مند شوند. هاستل هر روز صبح برای مهمانان صبحانه حلال و گیاهی سرو می‌کند و مسافران می‌توانند در صورت تمایل روز خود را با میل کردن صبحانه در این اقامتگاه آغاز کنند. این خوابگاه دارای یک باغ با فضایی بزرگ و سرسبز است که محل مناسبی را برای استراحت و وقت گذرانی مهمانان فراهم می‌کند. هاستل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک ممنوع کرده است. قهوه خانه و کتابخانه موجود در این هاستل نیز از جمله امکاناتی هستند که مسافران می‌توانند برای گذرندان اوقات فراغت خود در زمان اقامت از آن‌ها بهره‌مند شوند. Kalkedon Hostel دارای امکانات دیگری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به اینترنت رایگان، اتاق‌های ضد حساسیت، اتاق‌های خانوادگی و… اشاره کرد.

خدمات کلکدون هاستل


خدماتی که در کلکدون هاستل استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند درست مانند امکانات رفاهی موجود در هاستل کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه هستند و اقامت را برای مهمانان آسان‌تر می‌کنند. این هاستل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. نگهبانی ۲۴ساعته‌ای که در هاستل وجود دارد محیطی کاملا امن و آرامش بخش را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. هاستل دارای خدمات خانه داری است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه نظافت می‌شوند. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو نیز در این خوابگاه وجود دارند که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها بهره‌مند شوند. علاوه بر آن امکانات ویژه معلولین نیز در این اقامتگاه وجود دارند و مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در هاستل اقامت داشته باشند. خدماتی مانند سرگرمی‌های عصرانه و بازی‌های رومیزی از جمله خدمات ویژه در این محل هستند که اوقان فراغت خوشی را در زمان اقامت برای مهمانان فراهم می‌کنند. از دیگر خدمات Kalkedon Hostel می‌توان به صندوق امانات، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، بوفه کودک پسند، فتوکوپی، فکس و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


تعداد زیادی واحد اقامتی در کلکدون هاستل استانبول وجود دارند که براساس امکانات و ویژگی‌های موجود، بسیار متنوع هستند. در واقع این تنوع سبب می‌شود که مسافران بتوانند براساس سبک اقامت و هزینه‌ای که برای سکونت مد نظر دارند یکی از این واحدها را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی این مجموعه از اتاق‌های اختصاصی دونفره تا اتاق کینگ و خوابگاه‌های چند تخته متفاوت هستند و امکان مقایسه و انتخاب را برای مسافران فراهم می‌کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکاناتی که در واحدهای اقامتی به مهمانان ارائه می‌شوند براساس سبک واحدهای اقامتی متنوع هستند اما در کل از امکانات عمومی موجود در این واحدها می‌توان به کف پارکت، عایق صدا، مینی بار، کمد لباس، میز تحریر، صندوق امانات، امکانات اتوکشی، جا لباسی و… اشاره کرد. یک آشپزخانه نیز در این هاستل وجود دارد که برای تمام واحدهای اقامتی مشترک است و مسافران می‌توانند در صورت تمایل از امکانات آن بهره‌مند شوند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا کلکدون هاستل استانبول


فاصله هاستل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هاستل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هاستل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۴.۶ کیلومتر
فاصله هاستل تا برج گالاتا استانبول: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هاستل تا میدان تکسیم: ۵.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است