search
menu

هتل Kaftan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kaftan Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کافتان استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کافتان استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Kaftan Hotel Istanbul


کمی دورتر از کاخ توپکاپی، هتل کافتان پذیرای مهمانانی است که بلیط هواپیما استانبول خریده و می خواهند میزبانی ترکیه را در قلب تاریخی استانبول تجربه کنند. دقیق تر بخواهیم بگوییم، هتل کافتان درست در مرکز منطقه تاریخی سلطان احمد، از محله های دیدنی استانبول، قرار گرفته و مهمانانی که اقامت در این هتل را انتخاب کنند به جاذبه هایی مانند مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و آب انبار باسیلیکا دسترسی آسانی خواهند داشت. کافتان برای اینکه با محیط تاریخی اطرافش هماهنگی داشته باشد، نمایی به سبک قدیمی دارد. نمای قدیمی هتل در کنار امکانات مدرن و خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی آن ترکیب جذاب و زیبایی را ایجاد کرده که در کنار یکدیگر اقامت خاطره انگیزی را برای مهانان رقم خواهند زد.

امکانات و خدمات عمومی هتل کافتان استانبول


یکی از امکانات جالب هتل کافتان فضای مخصوصی است که برای مهمانان سیگاری خود ایجاد کرده. این فضای مخصوص به خوبی تلاش کافتان برای جلب رضایت تمامی مهمانان هتل را نشان می دهد. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی دیگر خدمت خوب کافتان است که به خاطر آسایش و راحتی مهمانانی ایجاد شده که با خرید بلیط هواپیما و از طریق سفر هوایی به مسافرت می روند. کافتان خدمات مرتبط با گردشگری مانند خدمات تبدیل ارز، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، اتاق چمدان و خدمات کانسیرج را نیز ارائه می دهد. هتل پذیرشی دارد که به صورت ۲۴ ساعته فعال است و کارکنانش به ۴ زبان مختلف آذری، انگلیسی، روسی و ترکی آشنا هستند. خدمات نظافت به صورت روزانه در بخش های مختلف هتل انجام می شود اما برای دسترسی به دیگر خدمات مانند خدمات اتو، خدمات لباسشویی و خدمات خشک شویی باید هزینه مرتبط با این بخش را بپردازید. اگر جزو روزنامه خوانان هستید می توانید در بخش لابی به روزنامه های صبحگاهی دسترسی داشته و اخبار روز دنیا را بخوانید. کافتان پارکینگ اختصاصی ندارد ولی اطراف هتل پارکینگ های خصوصی هستند که با پرداخت هزینه می توانید اتومبیل خود را آنجا پارک کنید. کپسول آتش نشانی، دوربین مدار بسته در محوطه های عمومی و خارج از هتل، سیستم اعلام حریق، زنگ هشدار و صندوق امانات دیگر امکانات و خدمات هتل کافتان استانبول هستند.

اتاق های هتل


هتل کافتان ۲۰ واحد اقامتی از انواع اتاق های سینگل، دابل و اتاق های خانواده را دارد و انواع امکانات رفاهی و مورد نیاز مهمانان را در این اتاق ها قرار داده است. در بین اتاق های هتل، اتاق دابل/ تویین روم رو به دریا است و اگر می خواهید صبحتان با تصویری زیبا از دریا آغاز شود حتما هنگام رزرو اتاق به این مسئله تاکید داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل کافتان دارای سیستم تهویه مطبوع و طراحی داخلی زیبایی هستند. شما می توانید در حالی که صبحانه را در تخت خواب خود نوش جان می کنید درباره جاذبه بعدی که می خواهید ببینید تصمیم گرفته و از کارکنان بخواهید تا نهار یا میان وعده ای خوشمزه را برایتان تهیه و بسته بندی کنند تا در طول بازدید خود از جاهای دیدنی استانبول نوش جان کنید. تلویزیون با کانال های ماهواره ای، آب رایگان، صندوق امانات، شامپو، دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، صابون و سسشوار سایر امکانات اتاق های هتل هستند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


هتل کافتان برای اهالی مطالعه و کتاب بازها کتابخانه ای با انواع کتاب ها را تدارک دیده و برای علاقه مندان به ورزش تورهای پیاده روی را آماده کرده است. شام های موضوعی و اجرای زنده موسیقی دیگر امکانات تفریحی هتلند. برای کودکان هم شبکه تلویزیونی مخصوص کودک وجود دارد.

رستوران هتل


کافتان رستوران بامی دارد که از آن می توانید منظره شهر قدیم را تماشا کرده و در عین حال از غذای خود لذت ببرید. البته در چند قدمی هتل رستوران ها و کافه بارهای مختلفی هستند که در صورت تمایل می توانید سری هم به آن ها بزنید.

فاصله هتل کافتان استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا بازار ادویه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است