search
menu

هتل Kadirga Antik Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kadirga Antik Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل کادیرگا آنتیک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کادیرگا آنتیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kadirga Antik Hotel


هتل کادیرگا آنتیک، هتلی ۳ ستاره در منطقه فاتح استانبول است که به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان دارد. اقامت در هتل کادیرگا آنتیک بسیار راحت، مقرون به صرفه و دلنشین است و مهمانان می توانند با پای پیاده، بدون پرداخت هزینه حمل و نقل از بسیاری از جاهای دیدنی شهر بازدید کنند. امکانات رفاهی و خدماتی در نظر گرفته شده در هتل نیز بسیار مناسب و مطلوب هستند. کارکنان هتل Kadirga Antik Hotel کاردان، مجرب و خوش برخورد هستند و مهمانان را به خوبی میزبانی و پذیرایی می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کادیرگا آنتیک


در هتل کادیرگا آنتیک امکانات متنوع و متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول، سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کرده و بابت هر روز مبلغ ۱۰ یورو پرداخت نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، گیفت شاپ، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار داشته و به طور شبانه روزی به مهمانان خدمت رسانی کرده و به نیازها و سوالات آن ها جواب می دهند.
مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه های شهر، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات کودک و کودکیاری، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ ها، کرایه خودرو، روم سرویس، خدمات شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل کادیرگا آنتیک به زبان های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس و تجهیزات باربکیو فراهم شده اند که برای اوقات فراغت مهمانان مناسب اند. لازم است مهمانانی که می خواهند در سفر به استانبول حیوان خانگی شان را نیز همراه خود ببرند، بدانند که در هتل کادیرگا آنتیک حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات و ویژگی های گوناگون در هتل کادیرگا آنتیک وجود دارند که مناسب هر سلیقه و نیازی طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل کادیرگا آنتیک شامل اتاق های خانواده، تریپل، سینگل و دبل هستند. تمام اتاق ها عایق صدا بوده و از نظافت و تمیزی عالی برخوردارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. استعمال دخانیات در اتاق ها و سراسر هتل، به استثنای اتاق مخصوص سیگار در لابی، ممنوع است. دکوراسیون اتاق ها دلنشین و شیک هستند و رنگ هایی که در آن استفاده شده اند، باعث لوکس به نظر آمدن اتاق ها می شوند. کف اتاق ها با پارکت های چوبی فرشینه شده و اتاق ها با اسباب و لوازم باکیفیت چیدمان یافته اند. زمان تحویل اتاق ها در هتل کادیرگا آنتیک ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدها امکانات رفاهی اساسی و استاندارد نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، کمد لباس، تلفن، میز آرایش، رخت آویز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی، سشوار و ... فراهم گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان ساعاتی را که در هتل سپری می کنند، می توانند در تفریحات عصرانه هتل شرکت کرده و یا از آبتنی در حمام ترک هتل لذت ببرند. برای کودکان نیز کانال‌های پخش برنامه کودک در نظر گرفته شده و والدین در صورت نیاز می توانند از خدمات کودک و کودکیاری با خیال راحت بهره مند شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل کادیرگا آنتیک وعده صبحانه به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار داده شده و شامل غذاهای آمریکایی و حلال است.

فاصله هتل کادیرگا آنتیک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است