search
menu

هتل kadikoy Rihtim Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل kadiköy Rihtim Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل کادیکوی ریتیم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کادیکوی ریتیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل kadiköy Rihtim Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره کادیکوی ریتیم یکی از هتل های زیبای استانبول است که مشرف به بسفر واقع شده و خدمات جامعی را برای مسافران تجاری و تفریحی در فضایی گرم و صمیمی ارائه می دهد. این هتل در سال ۱۹۹۱ ساخته شده و در سال ۲۰۱۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. بندر حرم، که به قاره اروپا در استانبول متصل است، ۱۰دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس است، ایستگاه مینی بوس کادیکوی درست روبه روی هتل kadiköy Rihtim Hotel Istanbul قرار دارد و با ۵ دقیقه پیاده روی می توانید خود را به ایستگاه راه آهن حیدر پاشا برسانید. فاصله تا فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول ۵۴ کیلومتر است. این هتل توسط جاذبه های گردشگری محبوب منطقه، از جمله خانه اپرای Sureyya، برج دختر، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه و بازار ادویه که در فاصله کمی از هتل قرار دارند، احاطه شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر جذاب و دیدنی، هتل کادیکوی ریتیم گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل کادیکوی ریتیم استانبول


میهمانان با اقامت در این هتل می توانند از چشم اندازهای فوق العاده بسفر لذت ببرند. هتل کادیکوی ریتیم دارای Wi-Fi رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صندوق امانات، رستوران و بار است. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از خدمات پارکینگ استفاده کنند و نگرانی درباره جای پارک ماشین خود نداشته باشند. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می توانید به آن مراجعه کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. آسانسور و امکاناتی مانند ویلچر برای افراد معلول در نظر گرفته شده تا آن ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند.
هتل کادیکوی ریتیم دارای محیطی دلنشین و بسیار پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. اتاق کنفرانس نیز برای برگزاری جلسات در هتل وجود دارد. استعمال دخانیات در لابی و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در هتل kadiköy Rihtim Hotel Istanbul در دسترس است. برای گذراندن اوقات فراغت خود می توانید به باغ رفته یا تنیس بازی کنید. کارکنان کارآزموده هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می کنند. دقت کنید که برای کودکان بالای ۸ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل kadiköy Rihtim Hotel Istanbul عبارتند از:
• اتاق یک نفره
• اتاق دبل یا توئین
هتل دارای ۴۵ اتاق است. هر اتاق هتل کادیکوی ریتیم استانبول جادار است و دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، لوازم بهداشتی رایگان و میز کار است. تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار و صندوق امانات از امکانات استاندارد در هر اتاق است و خدمات اتاق به صورت شبانه روزی در دسترس است. برای تهیه چای می توانید از چای ساز موجود در اتاق ها استفاده کنید. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


بوفه صبحانه غنی به طور روزانه در طبقه آخر هتل کادیکوی ریتیم با چشم انداز خیره کننده به دریای مرمره و بسفر سرو می شود. برای ناهار و شام غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود.

فاصله هتل کادیکوی ریتیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است