search
menu

هتل Kadikoy Port Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kadikoy Port Hotel Istanbul
امکانات هتل کادیکوی پورت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل کادیکوی پورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kadikoy Port Hotel Istanbul


هتل ۴ ستاره کادیکوی پورت در فاصله یک کیلومتری از بندر کادیکوی استانبول واقع شده است. نزدیک بودن این هتل به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دولما باغچه و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است، از ویژگی های مهم این هتل است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است. همچنین بندر کشتی کادیکوی امکان دسترسی آسان به بسیاری از مکان های شهر مانند منطقه تاریخی سلطان احمد را فراهم می کند. هتل در فاصله ۵۴ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۳۹ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای کادیکوی پورت یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان رقم خواهد زد.

امکانات هتل کادیکوی پورت استانبول


از جمله امکاناتی که هتل کادیکوی پورت برای مسافران ارائه می‌دهد شامل WiFi رایگان، سالن استراحت و تلویزیون مشترک، انبار چمدان، اتاق های خانوادگی، ورود و خروج سریع، صندوق امانات و خدمات فکس و فتوکپی است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند خدمات پارکینگ عمومی رایگان در یک مکان نزدیک در دسترس است که برای استفاده نیاز به رزرو نیست. از خدمات نظافتی که هتل ارائه می‌دهد می‌توان به خدماتی همچون سرویس اتو، خشک شویی و لباسشویی اشاره کرد که همه با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود.
در این هتل هر روز صبح چای، قهوه و شیرینی رایگان ارائه می شود. هتل فاقد رستوران است اما در منطقهKadikoy رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد که انواع غذاهای محلی خوشمزه و مختلف را ارائه می دهند و مسافران می‌توانند وعده های غذایی خود را در آنجا سرو کنند. علاوه بر آن برخی از اتاق ها دارای آشپزخانه بوده و امکاناتی برای تهیه غذا برای مسافران فراهم شده است. همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است. هتل فاقد آسانسور بوده و جابجایی در طبقات فقط از طریق پله انجام می‌شود. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، و ترکی تسلط کامل دارند و آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل کادیکوی پورت دارای انواع اتاق های مختلف است که بسته به نیاز مسافران در صورت سفر به تنهایی یا با گروه خانواده و دوستان امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد و اقامتی دنج را برای مهمانان تضمین می کند. اتاق های هتل با دکوراسیون زیبا و مبله دارای کفپوش پارکت بوده و Wi-Fi رایگان در اتاق ها در دسترس است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع، عایق صدا و سیستم گرمایشی هستند. اتاق ها دارای یک تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، یک میزکار، کمد لباس و تلفن بوده و اتاق ها دارای ملحفه و حوله هستند. اتاق های هتل دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله، توالت فرنگی و دستمال توالت است. برخی از اتاق ها دارای آشپزخانه بوده و امکاناتی از قبیل یخچال، اجاق گاز و کتری برقی موجود است. علاوه بر آن برخی از اتاق ها دارای بالکن بوده و منظره زیبایی از شهر را ارائه می دهد. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می شود.

فاصله هتل کادیکوی پورت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است