search
menu

هتل Istanbul Irish Hotel

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istanbul Irish Hotel
امکانات کلی هتل ایریش استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایریش استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Istanbul Irish Hotel


هتل ایریش یکی از هتل های دو ستاره استانبول است که در نزدیکی بوتیک های متعدد و کافه های پرجنب و جوش در خیابان استقلال واقع شده است. این هتل ۱۰ دقیقه پیاده تا میدان تکسیم و موزه پرا فاصله دارد. مرکز استانبول در ۴ کیلومتری هتل واقع شده است و مسجد تاریخی آبی چند دقیقه با ماشین فاصله دارد. نزدیک ترین ایستگاه مترو، ایستگاه متروی تکسیم است که به وسیله آن به راحتی می توانید به گشت و گذار در شهر بپردازید. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه، بازار ادویه جات، برج دختر و آب انبار باسیلیکا موجب شده تا گردشگران بسیاری این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل Istanbul Irish Hotel با داشتن امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می آید.

امکانات کلی هتل ایریش استانبول


هتل Istanbul Irish Hotel دارای میز تور، انبار چمدان، اینترنت بی سیم رایگان در مکان های عمومی و اتاق ها و میز پذیرش ۲۴ ساعته است. کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام و اطفا حریق نیز به منظور پیشگیری از هر گونه حوادث ناگوار در هتل تعبیه شده است. شاتل فرودگاهی برای رسیدن به موقع به پرواز به شما کمک می کند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل ایریش مجهز به دتکتور دود است. کشیدن سیگار در اتاق ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی در دسترس میهمانان قرار می گیرد.
روش های سرگرمی زیادی از جمله کتابخانه، بیلیارد، تنیس، دارت و رویدادهای ورزشی زنده برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان گرامی در نظر گرفته شده است. بار موجود در هتل دارای سالن استراحت و میز بیلیارد است. افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از خدمات پارکینگ با پرداخت هزینه بهره مند شوند. کارکنان کارآزموده هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی از میهمانان استقبال کرده و با خوش رویی آن ها را راهنمایی می کنند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• موقعیت مکانی مناسب
• قیمت مناسب
• تسلط پرسنل به زبان انگلیسی
• تمیزی هتل
• رزرواسیون آسان

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ایریش استانبول دارای ۱۸ اتاق زیبا با طراحی مدرن است. انواع اتاق های این هتل عبارتند از: اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق توئین و اتاق های خانوادگی. همه اتاق های هتل Istanbul Irish Hotel دارای کف پارکت، تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی ماهواره ای، تلفن، مینی بار، میز آرایش، آباژور و حمام خصوصی هستند. برای راحتی بیشتر، حوله، سشوار، خشک کن و لوازم بهداشتی در اتاق ها وجود دارد. همچنین اتاق ها مجهز به وای فای رایگان و بالکن هستند.

رستوران هتل


هتل ایریش استانبول فاقد رستوران است اما میهمانان می توانند از غذاهای خاورمیانه ای و ترکی در Munhasir Doner & Kebap که در فاصله ۵ دقیقه ای از هتل قرار دارد، لذت ببرند. صبحانه هر روز به صورت بوفه ای در هتل سرو می شود. پس از یک روز شلوغ، میهمانان می توانند در طول وعده غذایی عصرانه خود از موسیقی زنده لذت ببرند.

فاصله هتل ایریش استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کانیون: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است